Skip to main content

lisää maksuailaa

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Miten saan lisää maksuaikaa laskulle jos jostain syystä liittymästäni ei voi soittaa asiakaspalveluunne eikä tehdä sopimusta myöskään tekstiviestitse? Aikaisemmin olen kyllä tekstiviestillä tehnyt maksusopimuksia mutta nyt ei näköjään onnistu..eräpäivä laskulle olisi tänään joten hieman kiirus!

3 kommenttia

  • June 19, 2013
Huomenta martsa2012,

Pääsisitkö kirjautumaan Omille Sivuille puhelinnumerollasi tai verkkopankkitunnuksilla? Sieltä pystyt tekemään laskuarkiston kautta maksusopimuksia tai ottamaan liittymänhallinnasta vaikka chat-yhteyden suoraan asiakaspalveluun maksutilanteen selvittämiseksi. Tekstiviestillä maksuaikaa ei saa lisää esimerkiksi jos on useampia laskuja auki, laskun eräpäivä on jo mennyt tai laskua on jo siirretty kuukaudella eteenpäin.

  • June 19, 2013
Hei! Liittymä ei ole omissa nimissäni joten en pääse omilla sivuilla tekemään oikeen mitään..onko tälläisessa tilanteess muita vaihtoehtoja vai pitääkö minun ootella sitä perintälaskuu tässä vaan?

  • June 19, 2013
Ei nyt sentään tarvitse perintälaskua vaan jäädä odottelemaan :) Chat-yhteyden Asiakaspalveluun saa liittymän käyttäjäkin, lähin Sonera Kauppa palvelee ja viestiäkin meille voi lähettää Omilla Sivuilla tai vaikka Facebookissa.

Pystyisitkö laittamaan vaikka yksityisviestillä Facebookissa yhteystietosi ja tiedot laskusta, josta on kyse?