Lisäpalvelujen muutoksia.
Meillä on tällä hetkellä 24/1 megan ADSL liittymä johon kuuluu Soneran tietoturva ja Nettiarkisto. Euroa paria matalampi hinta houkutteli siirtymään 8 megan liittymästä tuohon, jota puhelinmyyjä kehui ja sopimukseen kuului nuo edellämainitut. Noin neljän kuukauden käytön jälkeen olen huomannut noiden lisäpalvelujen olevan kohdallani täysin turhia ja lähes käyttämättömiä. Onko mahdollista luopua noista lisäpalveluista vaikka sopimus on voimassa. Laskeeko hinta, kun nyt maksan näistä kaikista sen 39.90e/kk? Tai voiko nuo kohdallani turhat lisäpalvelut vaihtaa tuohon houkuttelevaan Koti TV pakettiin. Ja hinta olisi sen 39.90e/kk? Käyttäisikö Koti TV kohdallani unicast vai multicast tekniikkaa? Voinko surffailla netissä kaikessa rauhassa, vaikka vieressäni katsellaan telkkaria Koti TV:n kautta, ilman minkäänlaisia häiriöitä kuvassa taikka koneella surffatessa?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.