Skip to main content

Lisäpostilaatikko kk-maksu

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Liittymässämme on mahdollisuus tehdä 4 lisäpostilaatikkoa joista 3 jo käytössä. Aikomus oli tehdä vielä yksi mutta lisäpostilaatikonluonti-sivulla lukee että "uuden lisäpostilaatikon kk-maksu on 2.05€/kk". Eikös tämänkin vielä pitäisi olla ilmainen?

1 kommentti

  • August 24, 2009
Liittymään kuuluu tosiaan pääpostilaatikon lisäksi 4 lisäpostilaatikkoa, joten jos käytössä on vasta 3 lisäpostilaatikkoa, pitäisi yksi saada vielä luotua veloituksetta. Tässä tapauksessa sinun kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai Omien sivujen palvelupyyntölomakkeella.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu