Lisäpostilaatikko kk-maksu
Liittymässämme on mahdollisuus tehdä 4 lisäpostilaatikkoa joista 3 jo käytössä. Aikomus oli tehdä vielä yksi mutta lisäpostilaatikonluonti-sivulla lukee että "uuden lisäpostilaatikon kk-maksu on 2.05€/kk". Eikös tämänkin vielä pitäisi olla ilmainen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.