Tein lisäpostilaatikon ja kysyn nyt voiko sen yhdistää pääpostilaatikkoon siten, että tämän lisäpostilaatikon osoitteeseen lähetettävät viestit välitettäisi edelleen pääpostilaatikkoon?
Vai onko minun luotava sähköposti ohjelmaani tili myös tätä osoitetta varten? Ja kuinka helppo on käyttää samalla ohjelmalla samalta koneelta eri sähköpostitilejä, jotka kuitenkin olisivat samalla palvelun tarjoajalla?
En ole niin hyvä näissä, että uskaltaisin itse alkaa tehdä mitään radikaalia.
Yritin luoda tuota tiliä, mutta se antoi oletuksena aina pääpostilaatikon tunnukset. Enkä uskaltanut lähteä niitä muuttamaan tai sitä tiliä tehdä loppuun. Kun en tiedä kuinka sen saa määriteltyä mihin tiliin se ohjelman käynnistää.
Olen kiitollinen vastauksesta sikäli kun viesti tuli ymmärretyksi.
Lisäpostilaatikoiden käyttö ja viestien edelleen lähetys
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.