Lisäpostilaatikoita ei voida näköjään - mikäli olen oikein ymmärtänyt - ohjata toiseen osoitteeseen. Pääpostilaatikon postit voidaan uudelleenlähettää pääkäyttäjän määrittelemään osoitteeseen.
Koska aina ei voi käyttää pääpostiosoitettaan varovaisuussyistä, niin olisi kätevää, jos lisäpostilaatikoidenkin postit voisi lähettää edelleen eli forwardoida käyttäjän määrittelemään osoitteeseen. Itse pistäisin lisäpostilaatikot edelleen pääpostilaatikkoon, koska sähköpostiohjelmaan ei silloin tarvitsisi luoda useita tilejä. Yhdellä pärjäisi.
Jos roskapostia alkaisi tulla, voisi lisäpostilaatikon vain poistaa ja luoda uuden tilalle.
Josko keskustelualueesta vastaavat pistäisivät tämän toiveen ja ehdotuksen eteenpäin? Kiitos etukäteen.
Lisäpostilaatikoiden uudelleenlähetys - puuttuu?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.