Hei!
Joudun luomaan sähköpostiasetukset uudelleen. Omat tunnukseni muistan, mutta lisäpostilaatikon salasana on hukassa eikä sitä voi tilata tekstiviestillä, koska matkapuhelinnumeroa ei ole annettu postilaatikkoa luotaessa. Saako salasanan muuten kuin kirjeitse?
Sivu 1 / 1
Jos käyttäjätunnuksella ei ole Omilla sivuilla matkapuhelinnumeroa yhteystietona eli uuden salasanan tilaaminen ei itsepalveluna onnistu, voit pyytää lisäpostilaatikolle uutta salasanaa palvelupyyntölomakkeella.
Kirjaudu Omille sivuille liittymän pääkäyttäjän tunnuksilla ja valitse palvelupyyntölomakkeelta Laajakaista-asiat. Seuraavaksi voit valita Vikatilannetta ja Sähköposti. Täytä lomaketta eteenpäin ja viimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voit kirjoittaa pyynnön vaihtaa salasana lisäpostilaatikolle. Uusi salasana tulee liittymän pääpostilaatikkoon, ellet toisin pyydä.
Kun uusi salasana on vastaanotettu, voi kyseisen lisäpostilaatikon käyttäjä kirjautua Omille sivuille ja vaihtaa tilalle itse määritetyn salasanan (linkki Vaihda salasana). Samalla on mahdollista tallentaa matkapuhelinnumero käyttäjätunnuksen yhteystietoihin (linkki Tallenna matkapuhelinnumero).
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kirjaudu Omille sivuille liittymän pääkäyttäjän tunnuksilla ja valitse palvelupyyntölomakkeelta Laajakaista-asiat. Seuraavaksi voit valita Vikatilannetta ja Sähköposti. Täytä lomaketta eteenpäin ja viimeisen sivun Lisätiedot-kenttään voit kirjoittaa pyynnön vaihtaa salasana lisäpostilaatikolle. Uusi salasana tulee liittymän pääpostilaatikkoon, ellet toisin pyydä.
Kun uusi salasana on vastaanotettu, voi kyseisen lisäpostilaatikon käyttäjä kirjautua Omille sivuille ja vaihtaa tilalle itse määritetyn salasanan (linkki Vaihda salasana). Samalla on mahdollista tallentaa matkapuhelinnumero käyttäjätunnuksen yhteystietoihin (linkki Tallenna matkapuhelinnumero).
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.