Skip to main content
Moi,

loin reilu viikko sitten lisäpostilaatikon mutta en ole vieläkään saanut siihen käyttäjätunnusta enkä salasanaa.

Onko normaalia, että tunnusten saamisessa kestää näin kauan? Ja mihin voi ottaa yhteyttä, jos tunnuksia ei tule?

Ohjeen mukaan "lisäpostilaatikon käyttäjätunnus ja salasana toimitetaan pääpostilaatikkoon".
Normaalitilanteessa uuden lisäpostilaatikon tunnuksien pitäisi saapua liittymän pääsähköpostiosoitteeseen nopeasti, normaalisti sähköpostiosoitteen tilauspäivän aikana.

Viikon kesto tunnuksien saapumisessa ei ole kuitenkaan normaalia eli on mahdollista, että lisäpostilaatikon luonnissa on ollut jonkinlainen ongelmatilanne. Asiasta kannattaa olla tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) tai lähettämällä viestin Omien Sivujen lomakkeella.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa