Moi,
loin reilu viikko sitten lisäpostilaatikon mutta en ole vieläkään saanut siihen käyttäjätunnusta enkä salasanaa.
Onko normaalia, että tunnusten saamisessa kestää näin kauan? Ja mihin voi ottaa yhteyttä, jos tunnuksia ei tule?
Ohjeen mukaan "lisäpostilaatikon käyttäjätunnus ja salasana toimitetaan pääpostilaatikkoon".
Lisäpostilaatikon käyttäjätunnus ja salasana
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.