Moi,
loin reilu viikko sitten lisäpostilaatikon mutta en ole vieläkään saanut siihen käyttäjätunnusta enkä salasanaa.
Onko normaalia, että tunnusten saamisessa kestää näin kauan? Ja mihin voi ottaa yhteyttä, jos tunnuksia ei tule?
Ohjeen mukaan "lisäpostilaatikon käyttäjätunnus ja salasana toimitetaan pääpostilaatikkoon".
Sivu 1 / 1
Normaalitilanteessa uuden lisäpostilaatikon tunnuksien pitäisi saapua liittymän pääsähköpostiosoitteeseen nopeasti, normaalisti sähköpostiosoitteen tilauspäivän aikana.
Viikon kesto tunnuksien saapumisessa ei ole kuitenkaan normaalia eli on mahdollista, että lisäpostilaatikon luonnissa on ollut jonkinlainen ongelmatilanne. Asiasta kannattaa olla tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) tai lähettämällä viestin Omien Sivujen lomakkeella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Viikon kesto tunnuksien saapumisessa ei ole kuitenkaan normaalia eli on mahdollista, että lisäpostilaatikon luonnissa on ollut jonkinlainen ongelmatilanne. Asiasta kannattaa olla tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) tai lähettämällä viestin Omien Sivujen lomakkeella.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.