Skip to main content

Lisäpostilaatikon luominen ei onnistu

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Miten saan käyttööni lisäpostilaatikon, 3/5 jo käytetty. Haluan oman!

6 kommenttia

  • July 30, 2014
Moi Lumipallo17!

Vastasin sinulle jo täällä.

  • July 30, 2014
Terve Joonas!

Kävin taas pääkäyttäjän tunnuksilla kokeilemassa ohjeiden mukaisesti, mutta sieltä vaan ei löydy "luo uusi" -painiketta postilaatikoiden kohdalla. Ainoastaan kotisivujen kohdalla näkyy "luo uusi". Kotisivuja on jo kaksi. Tämä on tosi!

  • July 31, 2014
Moi Lumipallo 17!

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan asiaa. Voidaan kyllä meidänkin kautta nuo sähköpostiosoitteet tarvittaessa luoda. Asiasta kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme tai ottaa meihin yhteyttä facebookissa yksityisviestillä.

  • July 31, 2014
Laitettu on asiakasnumero, nyt vain odotellaan

  • Faxaaja
  • July 31, 2014
Uskaltaisinpa melkein veikata, että olet kirjautunut kuitenkin "vain" nettiliittymän pääkäyttäjätunnuksilla - nillä ei Lisää-nappi ole nykyisin käytettävissä. Kirjautuminen pitää tehdä Sonera-tunnuksilla, kuten Joonas toisessa ketjussa ohjeistikin. Ainakin minulla toimii juuri näin.

  • August 1, 2014
Lumipallo17

Asiasta kannattaa ottaa meihin yhteys sellaista kanavaa pitkin, että saat ykistyisviestin perille. Näin voidaan laittaa sellainen sähköpostiosoite sinulle, jonka juuri itse haluat.

Tosiaan, jos et ole vielä noita Sonera tunnuksia luonut ja yhdistäny laajakaista tunnustasi niihin, ei tuo lisäpostilaatikon luominen onnistu.