Skip to main content
Lisäpostilaatikon salasana on päässyt unohtumaan. Onko ainoa keino saada se selville asiakaspalvelu?
Ohikulkijan kommentti:

Salasanat ovat salaisia, asiakaspalvelukaan ei saisi kertoa olevia salasanoja pyydettäessä (itse asiassa ei saisi edes tietää). Mutta asiakaspalvelu voi asettaa uuden salasanan ja ilmoittaa sen jollain turvallisella tavalla kuten kirjeellä liittymän omistajalle tai tekstiviestillä tiedettyyn omistajan matkapuhelinnumeroon. Näin on turvallisissa järjestelmissä.
Asiakaspalvelu voi pyydettäessä vaihtaa tunnukselle uuden salasanan, mutta tunnuksen nykyistä salasanaa ei ole mahdollista lähettää. Jos kyseiselle käyttäjätunnukselle on Omilla sivuilla määritettynä matkapuhelinnumero yhteysnumeroksi, voi uuden salasanan tilata ilman Asiakaspalvelun apua. Aiheesta tarkemmin täällä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Miten minun olisi pitänyt saada avaamani lisäpostilaatikon salasana? Avasin yhden noin viikko sitten, mutta siinä kaikki - en pääse mitenkään kirjautumaan sisään kun ei ole salasanaa.
Kajsa kirjoitti:
Miten minun olisi pitänyt saada avaamani lisäpostilaatikon salasana?


Kun uusi lisäpostilaatikko on Omilta sivulta tilattu, tulevat tunnukset liittymän pääpostilaatikkoon.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa