Skip to main content

Lisäpostilaatikon salasana unohtunut, miten voi vaihtaa

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Yhden lisäpostilaatikkoni salasana on unohtunut. Miten tuon salasanan voi "resetoida" ?

T:Jani

7 kommenttia

  • July 25, 2012
Hei! Salasanan pääset vaihtamaan verkkosivujemme kautta. Jollei vaihto oheisesta linkistä onnistu, puuttuu matkapuhelinnumero käyttäjätiedoistasi. Otathan siinä tapauksessa yhteyttä Asiakaspalveluumme salasanan vaihtoa varten.

  • January 30, 2013
Moi.
Minulla sama ongelma, ja en onnistu kyseisen linkin kautta vaihtamaan salasanaa koska tuo väittää että tunnukselle ei ole annettu puhelinnumeroa, vaikka sellainen siellä on. Eli siis lisäpostilaatikolla, johon on oma käyttäjätunnus.

  • January 31, 2013
Moi Vilpo,
Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme. Soittele meille päin numeroon 020017000 niin asia saadaan pian hoidettua :)

  • February 1, 2013
Mia kirjoitti:
Moi Vilpo,
Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme. Soittele meille päin numeroon 020017000 niin asia saadaan pian hoidettua :)

Moi.
Kiitos vastauksesta. En kuitenkaan haluaisi maksaa salasanasta tuota 9 euroa.
Olisiko mahdollista saada salasana uusittua muuta kautta? Kun tuon pääpostilaatikonkin salasanan sai uusittua oman sivun kautta.

  • February 1, 2013
Moi Vilpo,
Tunnusasia selvisikin puhelimessa. Oikein hyvää viikonloppua sinulle vielä tätäkin kautta :)

  • March 21, 2013
Jos ongelma kerran voidaan jotenkin hoitaa niin eikö sitä voisi kertoa myös täällä?
Olen yrittänyt päiväkausia saada yhden lisäpostilaatikon salasanaa vaihdettua
mutta en ole onnistunut vaikka olisin tehnyt mitä.
Tai en minä sitä halua vaihtaa vaan yleensä saada tietooni toimiva salasana.
Kun yritän saada lisäpostilaatikon tunnuksella salasanan niin tulee vain
ilmoitus että puhelinnumeroa ei ole määritelty.
Olen yrittänyt määritellä sitä vaikka miten.
Olen luonut tunnuksen pankkitunnisteilla mikään vaan ei tunnu auttavan.
Olenko sitten liian tyhmä vai mistä on kyse.

  • March 26, 2013
Hei sk3Z!

Saitko salasanan tekstiviestitse Asiakaspalvelustamme? Toivottavasti asia tuli jo sitä kautta kuntoon.

Mukavaa kevättä!