Skip to main content

Lisäpostilaatikon salasanan vaihto

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Heips

Liittymäni lisäpostilaatikko alkoi Outlook Expressissä yllättäen monen vuoden toimimisen jälkeen kysellä salasanaa. Eikä sellaista mistään sopimuspaperin nurkalta löydy. Miten sen voisin vaihtaa? Vai pystyttekö lähettämään sen pääpostilaatikkooni?

5 kommenttia

  • January 17, 2012
Hei Pixu!

Mikäli olet lisännyt Omille Sivuille matkapuhelinnumerosi, voit tilata uuden salasanan maksutta tekstiviestillä. Muuten voit tilata uuden salasanan Asiakaspalvelusta. Jos lisäät Profiiliisi Asiakasnumerosi tai liittymänumerosi ilman väliviivaa, voimme myös lähettää tätä kautta uuden salasanan. Salasanan vaihto muuten kuin itsepalveluna on maksullinen. Mikäli lisäät Asiakasnumerosi tai liittymänumerosi Profiiliin, niin ilmoitathan siitä tässä ketjussa.

  • January 17, 2012
Kiitos vastauksesta, mutta kun...

Omilta Sivuilta löytyy kyllä matkapuhelinnumeroni, mutta ei kohtaa missä salasanan voi vaihtaa. Enkä itseasiassa halua omaa salasanaani edes vaihtaa, vaan LISÄpostilaatikon salasanan (tällä laatikolla on oma käyttäjätunnus !!). Toiseksi, ja tuntuupa hassulta kun ei osa silmään, alla mainittua Profiilia ei ole olemassa tai mitään muutakaan vastaavaa, jossa voisin omia tietoja muutella.

Jääkö jäljelle muuta vaihtoehtoa, kuin soittaa asiakaspalveluun ja maksaa 9eur uudesta salasanasta?

  • January 17, 2012
Kiitos tarkennuksista. Pääsetkö kirjautumaan kyseisen lisäpostilaatikon käyttäjätunnuksella ja salasanalla Omille Sivuille? Jos tunnukset toimivat siellä, voi viankorjausohjeita katsoa täältä.

Mainitsemani Profiili tarkoittaa tämän Keskustele ja kysy -palstan asiakasprofiiliasi. Kun olet kirjautuneena sisään tänne palstalle, tulee violettiin yläpalkkiin kohta "Omat asetukset". Paina sitä ja valitse "Profiili". Profiilin alta löytyy kohta "Asiakasnumero". Tähän kohtaan voit lisätä Asiakasnumerosi tai liittymänumerosi ilman väliviivaa, nämä tiedot eivät näy muille palstan keskustelijoille.

Ilmoitathan jos lisäät Asiakasnumerosi tai liittymänumerosi Profiiliin, niin voimme lähettää uuden salasanan joko tekstiviestillä tai sähköpostilla liittymän pääpostilaatikkoon.

  • January 17, 2012
Kiitos Hilima

Etsiskelin Profiilia Omilta Sivuilta enkä täältä Keskustelusivulta - ei tämä aina ole niin helppoa...

Nyt kaikki on kunnossa - soitin asiakaspalveluun, pääsin läpi vajaassa minuutissa ja pääpostilaatikkooni lähetetty lisäpostilaatikon uusi salasanakin näyttää toimivan.

  • January 17, 2012
Hieno juttu, että sait asiasi hoidettua :)