Sivustoilla mainittiin, että lisäpostilaatikoiden toimituksen viive on n. 4 arkipäivää. Meillä on nyt kulunut viikko pyynnön lähetyksestä, eikä edelleenkään ole toimitettu. Missä ajassa ne todella tuleva toimimaan?? Näistä palveluista maksetaan, olisi hyvä saada rahalle katetta myös.
Sivu 1 / 1
Jos olet siis lähettänyt palvelupyynnön asiakaspalveluumme, jotta lisäpostilaatikko luotaisiin täältä käsin, on näissä palvelupyynnöissä noin neljän arkipäivän viive. Jos nyt et kuitenkaan jostain syystä ole saanut vastausta lähettämääsi lomakkeeseen, voit myös itse käydä luomassa liittymääsi lisäpostilaatikon Omilla sivuilla Liittymänhallinnassa. Palveluun täytyy kirjautua liittymän pääkäyttäjän tunnuksilla.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Nimenomaan pääkäyttäjän tunnuksilla luotiin kaksi lisäpostilaatikkoa reilu viikko sitten aivan itse.
Nyt siellä sivustolla tulee seuraavanlainen viesti
Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.
Nyt siellä sivustolla tulee seuraavanlainen viesti
Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.
Käytännössä lisäpostilaatikoiden pitäisi olla valmiit ja tunnukset pääpostilaatikossa vuorokauden sisällä Omilla sivuilla tehdystä tilauksesta. Elleivät tunnukset ole viikon odottelun jälkeen tulleet, jotain on mennyt tilauksen etenemisessä pieleen.
Piatu: Jos lisäät asiakasnumeron käyttäjätunnuksesi tietoihin tällä forumilla, niin voin tarkistaa missä lisäpostilaatikon tunnukset viipyvät ja hoitaa asian eteenpän. Toinen vaihtoehto on tiedustella asiaa Asiakaspalvelusta joko puhelimitse tai palvelupyyntölomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Piatu: Jos lisäät asiakasnumeron käyttäjätunnuksesi tietoihin tällä forumilla, niin voin tarkistaa missä lisäpostilaatikon tunnukset viipyvät ja hoitaa asian eteenpän. Toinen vaihtoehto on tiedustella asiaa Asiakaspalvelusta joko puhelimitse tai palvelupyyntölomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Hoidin sen puhelimitse, kun vihdoin pääsin läpi. Oli ollut joku tekninen vika miksi eivät edenneet. Noh, toimivat ne nyt kun sain sieltä ihmisen kiinni.
Nyt tiedän, että jos eivät vuorokaudessa ala toimimaan kun niitä tekee ei kun soittelemaan...
Nyt tiedän, että jos eivät vuorokaudessa ala toimimaan kun niitä tekee ei kun soittelemaan...
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.