Skip to main content
Hei.
Meillä on Sonera ADSL liittymä ja minulla on käytössä pääpostilaatikko ja miehelläni on lisäpostilaatikko. Olemme käyttäneet Outlook Expressiä ja nyt on sellainen ongelma, että mieheni on unohtanut käyttäjätunnuksen ja salasanan joita nyt tarvittaisiin, koska pitäisi lisätä uudelleen Outlookkiin käyttäjä. Onko mitään mahdollisuutta saada selville tunnus ja salasana? Vai pitääkö tilata uusi lisäpostilaatikko?
Salasanat ovat salaisia, niitä tuskin saa ainakaan muuten kuin että Sonera vaihtaa salasanan ja kertoo uuden. Itse ei varmaan pysty vaihtamaan muistamatta vanhaa.

Soneran tunnukset vaikuttavat usein olevan muotoa ssssee-1, niin että ssss on sukunimen alku, ee etunimen alku ja väliviivan jälkeen on numero niin että tunnukset saadaan erottumaan toisistaan, jos tuosta olisi muistivihjeeksi.

Maksava pääkäyttäjä saa tilattua uusia lisäpostilaatikoita ja poistettua vanhoja. Ei taida kuitenkaan saada ilman Soneran avitusta samaa osoitetta heti uudelleen. Ja aikaahan siinä tilauksessa ainakin menee.


Aihetta näkyy sivutun myös ketjussa yksityisyydensuoja ja ketjussa Lisä sähköpostilaatikko
Jos lisäpostilaatikon tietoihin Soneran Omilla Sivuilla on lisätty matkapuhelinnumero, voi uuden salasanan tilata matkapuhelimeen. Ohjeen löydät täältä.

Mikäli matkapuhelinnumeroa ei ole lisätty lisäpostilaatikon tietoihin, liittymän haltijan tulisi ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, jotta uusi salasana voidaan toimittaa liittymän haltijalle. Asiakaspalvelun puh. 0200 17000 (mpm/pvm)

Kokonaan uutta lisäpostilaatikkoa ei kannata tilata, jollet sitten halua muuttaa myös nykyistä lisäpostilaatikon sähköpostiosoitetta. (Irtisanottua lisäpostilaatikon osoitetta ei voi tilata irtisanomisen jälkeen heti uudelleen)


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa