Skip to main content
Minulla on lisäpostilaatikko vaimoni nimissä olevaan soneran laajakaista yhteyteen.ihmettelen valtavasti sitä,että sonera veloittaa lisäpostilaatikoista koko ajan.siellä on paljon postia jota en saa ulos mistään??Tai se on lähetetty väärään ositeeseen?Miten on mahdollista että monella muulla on sama osoite?Haluan 2:n lisälaatikon maksut takaisin ja siellä olevien postien tekstit suoraan birgit vuoren koneeseen.Miten sonera voi julkisesti kehua,että kaikki sujuu kuin tanssi eikä mitään ongelmia ole,eli tässäkin tapauksessa rahaa virtaa sisään niin paljon ettei ovista mahdu?Jos tähän ei jotain tapahdu ainoa vaihtoehto käräjille!!!haluan nähdä ne lakimiehet.jotka lähtevät tämän asian taakse?? Vituttaa suuresti miksi sonera ei edes vaivaudu vastaaamaan kyseiseen asiaan!!??
Lisäpostilaatikot eivät ole maksullisia.

Selvitä itsellesi postilaatikkosi käyttäjätunnus ja salasana ja käy hakemassa postisi osoitteesta http://webmail.inet.fi

Samaa sähköpostiosoitetta ei voi olla usealla henkilöllä, tekniikka estää sen. Osoitteet erottuvat toisistaan loppuliitteen (pp., pp1., pp2... jne) mukaan. Varmista, että olet antanut kontakteillesi oikean osoitteen.

Pyydä vaimoa soittamaan asiakaspalveluun (0200-17000, pvm/mpm) niin saat tunnukset kuntoon!
vesku kirjoitti:
Lisäpostilaatikot eivät ole maksullisia.

Selvitä itsellesi postilaatikkosi käyttäjätunnus ja salasana ja käy hakemassa postisi osoitteesta http://webmail.inet.fi

Samaa sähköpostiosoitetta ei voi olla usealla henkilöllä, tekniikka estää sen. Osoitteet erottuvat toisistaan loppuliitteen (pp., pp1., pp2... jne) mukaan. Varmista, että olet antanut kontakteillesi oikean osoitteen.

Pyydä vaimoa soittamaan asiakaspalveluun (0200-17000, pvm/mpm) niin saat tunnukset kuntoon!


Yllä olevat ohjeet ovat hyviä ja päteviä ohjeita tilanteen selvittämiseen.

Jokainen sähköpostiosoitteemme on yksilöllinen, joten toisella käyttäjällä ei voi olla täsmälleen samanlaista sähköpostiosoitetta käytössään.

Nykyisen palvelutarjoamamme sisältäviin liittymiin kuuluu yhden pääsähköpostiosoitteen lisäksi mahdollisuus neljään maksuttomaan lisäpostilaatikkoon. Vanhemmankin palvelutarjoamamme sisältäviin liittymiin kuuluu mahdollisuus vähintään yhteen ylimääräiseen ja maksuttomaan lisäpostiosoitteeseen. Liittymääsi kuuluvat palvelut on mahdollista tarkistaa Omien Sivujen 'liittymänhallinta'-osion kautta. Kirjautukaan Omille Sivuille tällöin liittymän pääsähköpostiosoitteen tunnuksella ja salasanalla.

Voit lukea sähköpostiasi juuri https://webmail.inet.fi -osoitteen kautta. Sähköpostiasi on mahdollista käyttää myös tietokoneellasi sähköpostiohjelman avulla. Löydät tähän asiaan ohjeistusta Ohjeet ja vinkit -sivumme kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa