Skip to main content

Lisäpostilaatikot

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tilasin äskes 2 uutta lisäpostilaatikkoa ja se hyväsyi sen Tilauksesi on tallennettu onnistuneesti, mut nyt ei näy omilla sivuilla edes et se on käsittelyssä, mahtoikohan tuo uuden lisäpostilaatikon luonti onnistua???

1 kommentti

  • July 5, 2011
Vastasinkin jo sinulle toiseen keskusteluun jättämääsi viestiin viewtopic.php?f=59&t=6455.