Skip to main content
Lisäsin omien sivujen kautta lisäsähköpostilaatikon useita päiviä sitten. Omien sivujen kautta katsottuna näyttää siltä, että tunnus on aktivoitu, mutta minulle ei ole tullut mitään viestiä, jossa olisi tunnuksen tiedot (käyttäjätunnus, salasana jne.) eikä näitä näe myöskään omien sivujen kautta. Pyytäisin ystävällisesti ratkaisemaan ongelman asap. Pyydän henkilökohtaista yhteydenottoa puhelimitse, kun ongelma on ratkaistu.

P.S. Suoran palautteen lähettäminen asiakaspalveluunne näyttää olevan mahdotonta. Joka kerran kun yritän täyttää lomaketta ja vastaan kysymyksiin ongelman kohteista rehellisesti, saan vastaukseksi, että asia hoituu itsepalveluna enkä pääse laittamaan palautetta, että olen tehnyt asian jo itsepalveluna eikä toiminut. Tämä on surkeaa asiakaspalvelua. Olkaa hyvät ja antakaa yksi meiliosoite johon voin laittaa kaikki kysymykset ja/tai yksi 24h puhelinnumero, jossa kaikki asiat hoituvat.
Tarkistin, että lisäpostilaatikko löytyy järjestelmistämme ja sen pitäisi olla toiminnassa. Tunnuksia emme kuitenkaan julkisella foorumilla voi sinulle pistää, joten suosittelen olemaan puhelimitse yhteydessä Asiakaspalveluumme, numeroon 0200 17000 (mpm/pvm).

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Jonotin puhelinpalveluunne, mutta lopetin puolen tunnin jälkeen. Miksi ette yksinkertaisesti laita lisäsähköpostilaatikon tunnusta ja salasanaa liittymääni kiinnitettyyn pääsähköpostiosoitteeseen? Niin kai prosessin pitäisi toimia kuitenkin, koska kerran loin lisäsähköpostilaatikon päätunnuksillani?

Oliko jonotus muuten maksullista? Jos oli, niin millä menettelyllä haen hyvitystä tuosta?

Pyysin lisäksi edellisessä viestissä henkilökohtaista yhteydenottoa puhelimitse. Miksi ei kukaan ottanut yhteyttä vaikka tietoni ovat teillä?
JHY kirjoitti:
Miksi ette yksinkertaisesti laita lisäsähköpostilaatikon tunnusta ja salasanaa liittymääni kiinnitettyyn pääsähköpostiosoitteeseen? Niin kai prosessin pitäisi toimia kuitenkin, koska kerran loin lisäsähköpostilaatikon päätunnuksillani?


Lisäpostilaatikon tunnukset lähtevät automaattisesti liittymän pääpostilaatikkoon.

JHY kirjoitti:
Oliko jonotus muuten maksullista? Jos oli, niin millä menettelyllä haen hyvitystä tuosta?


Jonotus on saman hintaista kuin puhelu Asiakaspalveluun eli mpm/pvm puheluun käytettävän liittymän hinnoittelun mukaan. Hyvitystä puhelusta voi pyytää samaisesta Asiakaspalvelusta.

JHY kirjoitti:
Pyysin lisäksi edellisessä viestissä henkilökohtaista yhteydenottoa puhelimitse. Miksi ei kukaan ottanut yhteyttä vaikka tietoni ovat teillä?


Keskustele ja kysy - palstan kautta ei tehdä liittymään muutoksia eikä toisaalta välitetä soittopyyntöjä. Pahoittelen että Asiakaspalveluun on ollut jonoa mutta puuttuvat tunnukset on pyydettävä sitä kautta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa