Kaksi viikkoa sitten huomasin, että en saa liitettyä liitetiedostoja lähtevään sähköpostiviestiini. Kun napsautan Liitteet tulee näkyviin näyttö, jossa lukee Peruuta eikä niinkuin ennen, että siihen sai liitettyä liitetiedostoja. Olen seikkaillut kaikissa mahdollisissa paikoissa, mutta Asetuksissa ei missään mainita mitään Liitteistä.
Aikaisemmin on Liitteeiden liitäminen onnistunut. Missähän vika ja miten se korjataan?
Lisäsähköpostilaatikon lähtevään viestiin liitteet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.