Tilaamani lisäsähköpostilaatikon salasana on hukkunut, muistelisin että pääkäyttäjä voi tilata unohtuneen salasanan omaan sähköpostiinsa, mutta sivuja selattuani en ole enää löytänyt kyseistä mahdollisuutta. Onko tämä otettu pois, vai onko se vain jossain piilossa? Kiitän avustanne.
Sivu 1 / 1
Voit tilata lisäpostilaatikolle uuden salasanan asiakaspalvelumme kautta, jolloin saat postilaatikon uuden salasanan liittymän pääpostiosoitteeseen. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme, esimerkiksi 0200 17000 (pvm/mpm) -numeromme kautta.
Kun olet saanut uuden salasanan, voit myöhemmin tallentaa matkapuhelinnumerosi kyseisen tunnuksen yhteystiedoksi Omille Sivuille (Omien Sivujen 'Tallenna matkapuhelinnumerosi -valikon kautta). Kun matkapuhelinnumero on tallennettu, voit tulevaisuudessa tilata tunnukselle uuden salasanan Salasanan tilaus -sivumme kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Kun olet saanut uuden salasanan, voit myöhemmin tallentaa matkapuhelinnumerosi kyseisen tunnuksen yhteystiedoksi Omille Sivuille (Omien Sivujen 'Tallenna matkapuhelinnumerosi -valikon kautta). Kun matkapuhelinnumero on tallennettu, voit tulevaisuudessa tilata tunnukselle uuden salasanan Salasanan tilaus -sivumme kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.