Skip to main content

Lisenssiavaimen käyttö uudestaan...

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Eli onnistuuko, jo kolmelle (3) koneelle ladattu tietoturva, ladata uudestaan samalla lisenssiavaimella, koneen kaatumisen takia. Eli kone meni rikki, osat tilattu (emolevy) ja kun kone kasataan taas käyttöön. Annan liätietoja, mikäli tämä on sekavaa tekstä.

2 kommenttia

  • August 10, 2009
Kokeilemalla selviää. Jos ilmoittaa, että kaikki lisenssit on käytössä, otat vaan yhteyden Soneran asiakaspalveluun (Sonera Avustajalla tai soittamalla) ja pyydät nollaamaan sen Tietoturvapalvelun lisenssit, niin sen jälkeen saat sen takaisin kolmannellekin koneelle, eikä niille joissa se on jo aktivoitu tarvi tehdä mitään toimenpiteitä.

  • August 10, 2009
Noudatan ohjeitasi, kiitos...