Lisenssiavaimen käyttö uudestaan...
Eli onnistuuko, jo kolmelle (3) koneelle ladattu tietoturva, ladata uudestaan samalla lisenssiavaimella, koneen kaatumisen takia. Eli kone meni rikki, osat tilattu (emolevy) ja kun kone kasataan taas käyttöön. Annan liätietoja, mikäli tämä on sekavaa tekstä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.