Skip to main content

Lisenssiavainta ei tullut

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilasin puhelinmyynnistä 10.9. uuden, aiempaa edullisemman Sonera Laajakaistaliittymän. Sain sähköpostiini vahvistuksen tästä heti, mutta en ole saanut tarvittavia tunnuksia/lisenssiavainta vieläkään. Muistaakseni ne piti toimittaa minulle kännykkääni kuten ennenkin. En voi ilman niitä aktivoida uutta edullisempaa liittymääni. Ovatko ne mahdollisesti jääneet lähettämättä minulle vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

2 kommenttia

  • October 9, 2012
Hei Ahavpa1,
Laajakaistaliittymällesi on päivitetty edullisempi sopimus, mutta itse liittymä on sama, kuin aiemmin. Käytännössä tämä näkyy niin, että kuukausimaksu on pienempi, mutta tunnukset eivät ole vaihtuneet. Sinun ei tarvitse vaihtaa esimerkiksi tietoturvalisenssiä koneellesi, koska sama lisenssi on edelleen aktiivinen.

  • October 9, 2012
Kiitos nopeasta vastauksesta! Ihmettelin, kun uudessa laskussa oli sama summa kuin aiemmin, mutta kyseessä olikin elokuun laajakaistalasku. Kiirehdin suotta katsomatta laskua tarkemmin. Jään siis odottelemaan syyskuun laskua :)