Tietoturva-palvelu on lähettänyt minulle lisenssinumeron, jota ohjelma ei hyväksy.
Voitteko lähettää uuden numeron vai mitä tehdään?
Terv. Jouko
Sivu 1 / 1
Kannattaa vielä varmistaa, että olet syöttänyt jokaisen lisenssinumeron merkin oikein Sonera Tietoturva -ohjelmaan. Jos saamassasi lisenssinumerossa on mukana 0 -merkki, kyseessä on tällöin nolla -luku, ei iso O -kirjain. Selvyyden vuoksi lisenssinumerossa ei mukana isoja O-kirjaimia.
Alla olevan linkin ohjeessamme on neuvottu miten voit tarkistaa Sonera Tietoturva -palvelusi lisenssinumeron Omien Sivujemme kautta.
Sonera Tietoturva - Lisenssinumeron tarkistaminen
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Alla olevan linkin ohjeessamme on neuvottu miten voit tarkistaa Sonera Tietoturva -palvelusi lisenssinumeron Omien Sivujemme kautta.
Sonera Tietoturva - Lisenssinumeron tarkistaminen
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.