Skip to main content
soneran lisäpostilaatikko ei aktivoidu. Mitä teen?
Oletko saanut lisäpostilaatikon käyttäjätunnuksia vielä lainkaan vai näkyykö liittymänhallinnassa, että tilauksen käsittely on vielä kesken ? Pystytkö myös tarkentamaan, että milloin tilasit lisäpostilaatikon ? Normaalisti lisäpostilaatikon aktivoitumisessa kestää n. vuorokausi.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Lisäpostilaatikko on tilattu syksyllä 07 ja myös aktivoitu, koska jokunen viesti sillä on lähetetty joskus viime vuonna. Se on ollut siis käyttämättömänä pääasiassa. Nyt se ei kuitenkaan toimi, enkä löydä niitä tunnuksiakaan mistään.
RailiM
Ongelma on todennäköisesti tunnuksissa. Kadonneen käyttäjätunnuksen ja uuden salasanan saat Asiakaspalvelustamme.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Siis tämä on aivan soopaa.Tällä saa vain omaan mailiin uuden tunnuksen mutta ei esim.2 laatikkoon mikä luotu.Kertokaapas miten sen saa????
Lisäpostilaatikon tunnukset tulevat pääpostilaatikkoon kun uusi lisäpostilaatikko on valmis. Ellei tämä viesti ole enää tallessa ja käyttäjätunnus on unohtunut, on käyttäjätunnus kysyttävä asiakaspalvelusta.

Jos käyttäjätunnuksen nykyinen salasana on unohtunut eikä sitä ole missään tallessa, ei nykyistä salasanaa saa enää takaisin, vaan salasanan joutuu vaihtamaan. Jos kyseiselle käyttäjätunnukselle on Omille sivuille määritetty yhteysnumero, voi uuden salasanan tilata täältä. Ellei käyttäjätunnuskaan ole tiedossa, on asiakaspalvelu ainoa tapa saada tunnukset.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa