Nyt on teidän toimesta tutkittu, että yhteydessä ei ole vikaa, kuitenkin maksan 24/1 nopeudesta joka ei ole kertaakaan päässyt edes puoleen luvatusta.
Ilmoitanko teidän laskutukseen, että maksan vain alle puolet laskusta koska nopeus ei ole sen korkeampi ja lisäksi saanko laskuttaa työtunnit jotka olen käyttänyt tähän ja vielä saako naapurit korvauksen modeemien lainasta etc..
En enää kertakaikkiaan voi tehdä täällä enempää muuta, kun sanoa kohta sopimuksen irti. Ainiin eihätäällä ole muuta palveluntarjoajaa... tanakele.
Kertokaa nyt minulle, kun en oikein ymmärrä. Jos nopeus myydään 24/1 ja se on teidän mielestä ok silloin kun dataa liikuu edes jonkin verran, vaikka ei lähellekkään luvattua. Onko minulla jäänyt jotain ymmärtämättä tekemästämäni sopimuksesta Soneran kanssa?
Lisäksi saisinko sellaisen henkilön nimen ja yhteystiedot joka osaa vastata muutakin tee vikailmoitus.
Ei enään ystävällisin terveisin
Marko
Sivu 1 / 1
Palvelukuvauksen mukaisesti liittymän nopeus täytyy olla vähintään kolmasosa maksimista, 24M liittymässä siis 8M. Jos laitat asiakastietoihisi asiakasnumerosi, voimme tarkistaa, miltä liittymä täältä käsin näyttää ja mitä vikailmoitukseen on kirjattu.
Hidasteluongelmaan löydät ohjeita myös Ohjeet ja vinkit -sivuiltamme.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Hidasteluongelmaan löydät ohjeita myös Ohjeet ja vinkit -sivuiltamme.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.