Nyt on taas yhteys laajakaistassa poikki vaikka tänään tuli tekstiviesti että kaikki korjattu. Ei ole mitään korjattu. Menen nyt taas tekemään ilmoitusta robottiasiakaspalvelun kautta. Todnäköisesti ilmoituksen jättämiseen kuluu puolisen tuntia. Jos joku asiakaspalvelusta lukee tätä palstaa oikeasti, niin voisiko jatkossa tulla ilmoitus myös siitä mikä on ollut yhteydessä vikana. Se kiinnostaa kovasti.
Ja jos te jatkossa alennatte liittymän tehoja yksipuolisesti sopimuksen 24/10:stä 24/2:een niin jonkinlainen hinnanalennus olisi paikallaan?
Lokakuun aikana jo pari kertaa yhteys poikki
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.