Moi,
tilanne on se, että määräaikainen sopimukseni pääsi loppumaan 3.9. ja syyskuulta tuli hieman "normaalia" isompi lasku, mistä asian huomasinkin vasta. Soitin sitten asian huomattuani heti myyntiin ja tein uuden 2 vuoden määräaikaisen sopimuksen (olisikohan ollut 19.9. se uusinta), kuitenkaan lokakuussa ei ole tullut laskua lainkaan. UrhoTotal kausikorttikin (99e) on vielä laskuttamatta.
Johtuuko se nyt jotenkin tästä sopimuksen uusimisesta ja laskutus jatkuu normaalisti sitten taas marraskuun puolella? Minuahan ei tietenkään haittaisi jos ei laskuja enää koskaan tulisi, mutta se ei taida olla mahdollista. Toivottavasti kaikki on mennyt niin kuin pitikin, eikä joululahjaksi napsahda 300e internet-laskuja. :)
Lokakuun lasku ei ole tullut?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.