Läppärissäni on ollut ongelmia n. 2 viikkoa.Olen soittanut as.palveluun ja vikapalveluun monia,monia kertoja. Ensin as.palv. sanoi,että tällä alueella on joitain vikoja. Seuraavan päivänä tuli viesti,että mitään vikoja ei olekkaan. Kone ei silti toimi. Monien vaiheiden ja soittojen jälkeen eilinen oli huippu. Olin vienyt koneen huoltoon,koska minulle sanottiin,että vika voi olla koneessa. Eipä ollut,mutta oma nettitikkuni ei toiminut liikkeessä. Taas soitin vikapalveluun ja henkilö LUPASI,että saan hakea liikkeestä uuden tikun ja hän lupasi soittaa ko. liikkeeseen. Odotin koko päivän,soittoa ei tullut. Taas soitin vikapalveluun ja kysyin,missä soitto viipyy. Nyt olikin puhelimessa eri henkilö,joka ilmoitti,että mitään uutta tikkua ei ole luvattukaan,vaan minun pitää viedä oma tikkuni liikkeeseen,joka lähettää sen huoltoon. Siinä menee muutama viikko. Kysyin,saanko toisen tikun siksi aikaa. Sonera ei luvannut,vaan käski kysyä liikkeestä,jos he antavat. Kaiken huipuksi tämä toinen henkilö sanoi ensin,että hän on "pomon" kanssa kuunnellut puhelun,jossa väitin luvatun uuden tikun. Olin kuulemma käsittänyt väärin. Kun kysyin,mitä minulle sanottiin uudesta tikusta niin tämä henkilö sanoikin,ettei hän itseasiassa sitä puhelua kuunneellutkaan vaan joku toinen. VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ SONERA!.
Onneksi minulla on vielä satanen,että saan uuden tikun ja samalla yhteistyö Soneran kanssa päättyy heti,kun se on mahdollista. Ei noin persaukisen firman kanssa kannata olla yhteistyösssä. Ja mikä parasta,kun pyysin henkilön nimen,joka tämän nettitikun ensin lupasi,niin sitä ei kuulemma sanota. Mitä tästä voi ajatella?
lopen kyllästynyt asiakaspalveluun
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.