Hei!
Sain laskun ajalta 1.6-15.7. Laskun numero: 74241794. Entinen asiakasnumero: 3000809760.
Määräaikainen sopimukseni loppui 15.6. ja sen jälkeen laskuerittelyssä näkyy Sonera Tietoturva Plus. En ole kyseistä palvelua tilannut enkä saanut (kyse on kai ladattavasta ohjelmasta).
Onko mahdollista korjata laskun tietoja?
Sivu 1 / 1
Hei sagittarius!
Sonera Tietoturva Plus on ollut liittymässäsi vuodesta 2010 saakka ja siitä on veloitettu kuukausimaksut normaalisti joka kuukausi. Palvelu on sisältänyt tietoturvan sekä varmuuskopio -palvelun. Eli lasku on aiheellinen myös tuon palvelun osalta.
Sonera Tietoturva Plus on ollut liittymässäsi vuodesta 2010 saakka ja siitä on veloitettu kuukausimaksut normaalisti joka kuukausi. Palvelu on sisältänyt tietoturvan sekä varmuuskopio -palvelun. Eli lasku on aiheellinen myös tuon palvelun osalta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.