Skip to main content

Loppulaskussa virhe

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei,

Laskuuni 68421662 sisältyy seuraavia epäselvyyksiä, joihin toivoisin vastauksia:

1) Laskulla on laskutettu ajalta 1.3 - 12.3.2013 yhteensä 14,31 €.

Kuukausiveloitukseni on ollut 33,39 € ja vuorokausiahan tuossa on 12. Jakajana olisi tullut varmaankin käyttää 31 päivää. Laskin itse kokonaisveloitukseksi 33,39 / 31 * 12 = 12,93 €.

Mistä em. ero johtuu?


2) Määräaikainen sopimukseni on päättynyt 7.4.2013. Silti minulta on laskutettu 8.4.2013 yhden vuorokauden osuus.

Mihin tämä perustuu?


Asiakasnumeroni löytyy profiilista, toivoisin pikaista vastausta näihin epäselvyyksiin.

8 kommenttia

  • May 10, 2013
Moi ealho,
Kiitos kun otit yhteyttä! Veloituksessa on virhe, jostain syystä 1.3.-12.3. välisen ajanjakson kuukausimaksu on laskettu helmikuun jakajan (28 päivää) mukaan. Oikea veloitussumma on 12,93e.
Ansiostasi saimme tämän virheen esiin ja tutkinnan alle, kiitos siitä!
Teimme laskullesi nyt 20e hyvityksen, hyvitys tulee tietenkin tuosta erotuksesta mutta myös kiitoksena siitä että ilmoitit asiasta, tieto on meille todella tärkeä!

  • May 10, 2013
Hei,

Kiitos nopeasta toiminnasta ja asian selvittämisestä.

Jätänkö näillä puheilla laskun loppusummasta 20 euroa maksamatta vai tuleeko teiltä vielä uusi, korjattu lasku?

  • May 13, 2013
ealho: Jätä näillä puheilla laskusta se 20e maksamatta. Hyvitys onkin jo Mian toimesta hoidettu ja näkyy hyvityksenä laskullasi. Auki laskulta on yh. 24,27e, jonka voit maksaa käyttäen alkuperäistä viite- ja tilinumeroa.

  • May 13, 2013
Hei taas,

Laskussa olikin eräpäivä tänään, joten valitettavasti tämä oli ehtinyt mennä jo täysimääräisenä maksuun.

Minne voin ilmoittaa tilinumeroni maksupalautusta varten?

  • May 13, 2013
ealho: Jos olet maksanut laskun kokonaisuudessaan, hyvitys näkyy seuraavalla laskullasi.

  • May 13, 2013
Hei,

Olen irtisanonut liittymäni ja kyseessä pitäisi olla viimeinen lasku, joten hyvitys ei onnistu näin.

  • May 13, 2013
ealho: No niinpäs näkyy! Pahoittelut, etten heti tuota hoksannut katsoa. Tässä tapauksessa tilille palautus tulee kyseeseen. Voit ilmoittaa meille tilinumerosi soittamalla puh. 0200 17000, jättämällä Soittopyynnön tai esim. Facebookin privaviestinä, jos olet Facebookissa.

  • May 13, 2013
Kiitos - asia hoidettu FB:n kautta.