Skip to main content
Tilasin teho pc:n tuossa 28.8 ja silloin luvattiin nettisivuilla että puhelimessa toimitus 15.9. Viikon päästä siitä kun ei kuulunut konetta aloin soittelemaan perään ja kerrottiin että "toimitettu on, tänään varmaan perillä", mutta jos ei kuulu seuraavan viikon alusta niin käskettiin ottaa uudelleen yhteyttä. No eipä näkynyt tänäänkään vielä, kaksi viikkoa luvatusta toimitusajasta ja soitin teille. Yhtäkkiä minulle sanotaankin että toimitukset alkavat lokakuun alusta?? Tuli kuulemma väärät virtajohdot mukaan joten toimitus viivästyy. Eipä vain viitsinyt kukaan ilmoittaa maksaville asiakkaille, joille jo kertaalleen ilmoitettu että on toimitettu. Eikös toimitettu tarkoita sitä, että asiakas on vastaanottanut?? Yrititte vielä väittää että alun alkaen on ilmoitettu lokakuun alku. Tilasin samalla nopeamman netin joka ei myöskään toimi todellakaan 100 m, vaan jotain 20. Soneran asiantuntijalle nyt sitten tämän purkauksen jälkeen kysymys, tuleehan kone nyt sitten varmasti lokakuun alussa? Ja voisikohan joku sitten millään ilmoittaa jos ei tule?
Näin kävi. Itse odotin 5 vko konetta johtuen että uusi malli saatiin liikkeelle vasta 15.9. Kone ollut nyt vajaan viikon. Virtajohto oli myös väärä ja jouduin pyytämään lähettämään oikean johdon. Se tulikin päivässä. Tänään kaveri sai koneensa 5 viikon odottelun jälkeen, mukana jälleen väärä virtajohto. Soitteli asiakaspalveluun , jossa pompoteltiin miten sattuu. Kesti puoli tuntia selvitellä kenen vastuulla on väärä virtajohto.

Eli valmistajalta on lähtenyt koko erä koneita ilman Suomen pistorasiaan soveltuvaa johtoa!
No onneksi itselle ei tullut väärällä johdolla sentään:/ Toivottavasti te saatte johdot pian niin pääsee pitkän odotuksen jälkee käyttämäänkin konetta.
Tietojemme mukaan joillekin asiakkaillemme on toimitettu Fujitsun Sonera PC Teho -pöytäkoneita, joista on puuttunut Suomen sähköverkoon sopiva virtajohto. Näille asiakkaille tullaan toimittamaan oikeanlainen virtajohto jälkitoimituksena tämän viikon aikana. Pahoittelemme asiasta näille asiakkaille aiheutunutta haittaa.

tnakkala: Olen välittänyt toimitusasiasta kyselyä eteenpäin asiasta vastaavalle taholle.

Kerroit myös liittymäsi nopeudesta. Tarkennatko vielä, mikä Laajakaista -liittymämme sinulla on käytössä? Voimme tällöin antaa tarkempia ohjeita liittymäsi nopeusasian selvittämiseen. Katso myös nämä ohjeemme.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
tnakkala kirjoitti:
Soneran asiantuntijalle nyt sitten tämän purkauksen jälkeen kysymys, tuleehan kone nyt sitten varmasti lokakuun alussa? Ja voisikohan joku sitten millään ilmoittaa jos ei tule?


Sonera Teho PC -laitteiden toimituksessa on ollut viivettä, mutta nyt tämä ruuhkajono on tietojemme mukaan saatu jo purettua. Jos et ole vielä saanut laitetta, todennäköisesti laite tullaan toimittamaan ensi viikon aikana. Pahoittelemme toimituksen viivästymisestä aiheutunutta harmia.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa