Lumia 920 ei toimi
Lumia 920 on jo kolmatta kertaa huollossa. Ongelmana on, että en pystynyt lähettämään enkä vastaanottamaan MMS-viestejä vaikka asetukset syötin käsin. Toinen ongelma on se, että nettiä selatessa näyttöön tulee särisevä poikkiviiva. Olen todella pettynyt lumiaan ja siihen, että jatkuvasti saa olla viemässä laitetta huoltoon. Viimeksi sain huollosta ihan uuden puhelimen mutta ongelmat vain jatkuivat. Haluaisin vaihtaa puhelinta tämän vuoksi. Onnistuuko?? Sonerakaupassa sanottiin, että mahdollisesti kaupanpurku onnistuisi jos puhelin toimiteen kolmannen kerran huoltoon saman vian takia. Ei ole mukava melkein viikottain ajaa 60km ja kiikuttaa puhelinta huoltoon. Kyseessä siis kytkylaite.
A
Hei Tiinuska80!
Ompas harmillinen tilannen, että huollosta saamasi uusikaan laite ei toimi halutulla lailla. Oletko päivittänyt puhelimen ohjelmiston uusimpaan versioon, auttaisiko se asiaan. Asetuksia ei tarvitse LUMIA laitteessa erikseen tilata ja mikäli ne eivät toimi käydään asetuksista valitsemassa oikea operaattori jolloin asetukset aktivoituvat. Verkkoasetus –> operaattori -> Sonera tai TF. Mikäli tuota verkkoasetus valikkoa ei löydy valmiiksi Lumia laitteesta niin sen voi ladata marcketplacesta. Ohjelman nimi on verkkoasetus.
Mikäli haluat lähettää meille reklamaation koskien tuota puhelinta, voit lähettää sen postitse / faxilla:
TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA
FAX: (0) 02040 27571
Vaihtoehtoisesti voit lähettää reklamaation myos Soneran Omilta Sivuilta. Apua ongelmiin > Lähetä viesti asiakaspalveluun > Avaa > Matkapuhelinasiat > Muita asioita. Omien Sivujen kautta jätetty reklamaatio on ehkä nopein ja helpoin vaihtoehto.
Ompas harmillinen tilannen, että huollosta saamasi uusikaan laite ei toimi halutulla lailla. Oletko päivittänyt puhelimen ohjelmiston uusimpaan versioon, auttaisiko se asiaan. Asetuksia ei tarvitse LUMIA laitteessa erikseen tilata ja mikäli ne eivät toimi käydään asetuksista valitsemassa oikea operaattori jolloin asetukset aktivoituvat. Verkkoasetus –> operaattori -> Sonera tai TF. Mikäli tuota verkkoasetus valikkoa ei löydy valmiiksi Lumia laitteesta niin sen voi ladata marcketplacesta. Ohjelman nimi on verkkoasetus.
Mikäli haluat lähettää meille reklamaation koskien tuota puhelinta, voit lähettää sen postitse / faxilla:
TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA
FAX: (0) 02040 27571
Vaihtoehtoisesti voit lähettää reklamaation myos Soneran Omilta Sivuilta. Apua ongelmiin > Lähetä viesti asiakaspalveluun > Avaa > Matkapuhelinasiat > Muita asioita. Omien Sivujen kautta jätetty reklamaatio on ehkä nopein ja helpoin vaihtoehto.
A
Tiinuska80 kirjoitti: Lumia 920 on jo kolmatta kertaa huollossa. Ongelmana on, että en pystynyt lähettämään enkä vastaanottamaan MMS-viestejä vaikka asetukset syötin käsin. Toinen ongelma on se, että nettiä selatessa näyttöön tulee särisevä poikkiviiva. Olen todella pettynyt lumiaan ja siihen, että jatkuvasti saa olla viemässä laitetta huoltoon. Viimeksi sain huollosta ihan uuden puhelimen mutta ongelmat vain jatkuivat. Haluaisin vaihtaa puhelinta tämän vuoksi. Onnistuuko?? Sonerakaupassa sanottiin, että mahdollisesti kaupanpurku onnistuisi jos puhelin toimiteen kolmannen kerran huoltoon saman vian takia. Ei ole mukava melkein viikottain ajaa 60km ja kiikuttaa puhelinta huoltoon. Kyseessä siis kytkylaite.
Lumian MMS:n toimimattomuus on ollut jo pitkään tiedossa (asiaa ei edes yritetä ratkaista). Valitan huonoa ostostasi.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.