Skip to main content
Kyllä Tele Finlandin homma toimii...

2012 joulukuussa yritykselle hommattiin Lumia 920. Syksyyn asti meni hienosti. Sitten puhelin rupesi temppuilemaan puhelujen aikana ja havaitsin, että näyttö ei pimene korvalla.

Puhelin Midaren huoltoon, viikon päästa tuli takaisin. Toimi muutaman päivän, sama vika, takaisin Midaren huoltoon. Viikonpäästä takaisin ja toimi taas pari päivää -> sama vika! :(

Seuraavaksi Soneran huoltoon viikon päästä tuli takaisin, toimi pari päivää -> sama vika. Takaisin Soneran huoltoon vajaa kaksi viikkoa puhelin tuli takaisin, toimi pari päivää -> sama vika! 12.12.2013 takaisin Soneralle huoltoon, sain takaisin 10.01.2014 toimi pari päivää ja taas yllättäen sama vika!!! Takaisin huoltoon ja edelleen ollaan ilman puhelinta, periaatteessä pari kuukautta jo oltu...

Tässä on varmaan jo muutamat kaupat mennyt ohi, kun tarjouksiin ei reaaliajassa pysty vastaamaan!!!

Tämä on aivan naurettavaa, en ymmärrä miten tällä tavalla pompottelevat. Pari viimeistä kertaa olen todennut, että odottelevat vain takuun umpeutumista ja haistattavat sen jälkeen. Enkä tule enää ikinä toimivaa puhelinta näkemään!!

Kaikki levittelevät käsiä ja kukaan ei ota mitään vastuuta ja sanovat, että eivät mahda tilanteelle mitään. Hommatkaa joku syntipukki käsiini kenelle voin huutaa naama punasena, jonka jälkeen voi mennä ja ostaa Applen tai Samsungin. Tosin taitaa yhtä kehnot takuu hommat olla niilläkin.

Aina sama homma kaikki tehtävä itse, jos toimivan pelin haluaa. :)

Jos edes kolmannella kerralla olisi saanut korvaavan puhelimen, niin tämän avautumisen olisi voinut jättää väliin.

Jos joku TP Importilta tuotteen ostaa ja se hajoaa, niin saa kyllä noutaa korjauksen ajaksi korvaavan tuotteen ilman lisäkustannusta ja helvetinmoista odottelua.

Jopast helpotti. :)

Hyvää päivän jatoa vaan kaikille.

Ystävällisin terveisin
Toni Pasanen
TP Import
Hei Kettle!

Jopas nyt .... eipä oikein hyvältä kuullosta. Jos haluat että teemme tästä puolestasi reklamaation niin lisäätkö tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin asiakasnumerosi. Laitetaan sitten homma eteenpäin selvitykseen. Laitevalmistajahan noista huolloista päättää, joten jos valmistajan mielestä puhelinta huolletaan useamman kerran samasta viasta niin huoltoliikkeen on niin toimittava. Aika kohtuuttomalta se kyllä tässä sinun tapauksessasi tuntuu, että ymmärrän hyvinkin tuohtumuksesi. Vastaatko vielä meille jos käyt asiakasnumeron lisäämässä niin tiedämme laittaa asian eteenpäin.
Asiakasnumero lisätty!
Hei Kettle!

Kiitos, kirjasin tästä reklamaation tiedoillasi ja olemme yhteydessä sinuun kun saamme asian käsiteltyä:) Käsittelyissä menee muutama viikko.
No niin nyt oli puhelin lähdössä kuudetta kertaa huoltoon. Tässä vaiheessa Soneran liikkeestä todettiin, että ei kannata enää lähettää, odotellaan reklamaation käsittelyä.
Tänään Soneralta soitettiin ja sanottiin, että oltava Nokiaan yhteydessä he eivät asialle mahda mitään.

Voi että olisi ollut ihan kiva että olisitte tuon sanoneet jo ensimmäisellä kerralla.

Eli ihmiset jos haluatte puhelimen huoltoon jossa otetaan vastuuta tuotteesta olkaa yhteydessä suoraan valmistajaa, älkää jälleenmyyjään.

Nyt alkaa sitten tappelu Nokian kanssa. 😕

Vastaa