Hej!
Olen yrittänyt luoda pojalleni sähköpostosoitetta. Luulin onnistuneeni mutta mihin lähetätte käuttäjätunnnus/salasanan. Nyt kun yritin uudestaan niin sanotaan että sähköpostiosoite on jo käytössä mutta minun asetuksista lukee että ei ole otettu käyttöön uusia sähköpostilaatikoita?
luo uusi sähköpostilaatikko
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.