Skip to main content

Luonnoksen muokkaaminen?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hei!

Uusi webmaili taas käytössä ja jätin viikonvaihteessa luonnoskansioon tekstin, jota pitäisi jatkaa,
mutta miten?

Luonnoskansiossa ei ole mitään kohtaa,
jossa voi luonnoksen muokkaamista jatkaa!?

Onko tärkeä ominaisuus jonkin uuden nappulan takana, jota en vain keksi..?
Ennenhän oli "Muokkaa luonnosta" tms. kohta.

Kiitos!

2 kommenttia

  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • October 19, 2010
Eli vastaankin itse, jospa joku toinen miettii samaa! :D

Luonnoksen oikeassa yläkulmassa on pieni harmaana(!) oleva kuvake,
josta pääsee muokkaamaan luonnosta!

Tuo kuvakkeen harmaus saa kuvakkeen näyttämään "passiiviselta"!
Yleensä tietokoneohjelmissa harmaina näkyvät
kohteet, jotka eivät ole juuri sillä hetkellä käytettävissä!

Nappula voisi olla reilusti musta, jotta sen rekisteröisi käytössä olevaksi!

Kiitos!

  • October 21, 2010
Hyvä, että asia jo selvisi. Sähköpostiluonnosta pääsee tosiaan muokkaamaan painamalla oikeassa yläkulmassa olevaa harmaata kynän kuvaa. Musta väritys varmasti selkeyttäisi toimintoa. Laitetaan palaute eteenpäin.