Hei!
Uusi webmaili taas käytössä ja jätin viikonvaihteessa luonnoskansioon tekstin, jota pitäisi jatkaa,
mutta miten?
Luonnoskansiossa ei ole mitään kohtaa,
jossa voi luonnoksen muokkaamista jatkaa!?
Onko tärkeä ominaisuus jonkin uuden nappulan takana, jota en vain keksi..?
Ennenhän oli "Muokkaa luonnosta" tms. kohta.
Kiitos!
Luonnoksen muokkaaminen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.