Skip to main content

Luvattu korvaus?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tilasin Soneralta maanantaina 29.7 Samsung Galaxy Note 10.1:n. Perjantaina 2.8. . laite ei ollut lähtenyt Postiin. Soitin asiakaspalveluun ja asiakaspalvelu lupasi selvittää asian ja asiakaspalvelun mies lupasi keksiä jotain jos hän ei saisi laitetta maanantaiksi 5.8. Postiin. Paketti pääsi postiin vasta 12.8. ja se saapui 14.8. Käsitin asiakaspalvelijan kommentin "keksitään jotakin" että hän keksisi jonkun tavan hyvittää viivästymisen.

1 kommentti

  • August 19, 2013
Hei Marsmaybe !

Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin pääsemme tarkistamaan asian ja millaista hyvitystä sinulle kenties oli mietitty. :)