Skip to main content
Me tilasimme juuri uuden nettiliittymän, 8mbit, mikä oli tarjouksessa ja osoitteen perusteella tänne saatavissa.

Eikö se luvattu ole 3–8 Mbit/s välillä? Meillä ei yllä edes tuohon 3:een, yleensä se on alle 2mbit/s ja jopa alle 1.

Miten korjaatte asian?

Naapuriin kuitenkin tulee 5-9mbit/s, tosin palvelutarjoaja on Elisa, mutta samoja johtoja pitkin se tännekin tulee. Oliko vikatikki vaihtaa palveluntarjoajaa, kun ei näy pelittävät, eivätkö lupaukset pitävän?
Hei Mutkala65

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää.

Tuliko meiltä sinulle uutta modeemia? Jos tuli, otithan sen käyttöön käyttäen pakkauksessa olleita johtoja?
Käytössä on teiltä lähetetty modeemi ja käytössä myös uudet johdot.

Meillä oli ongelmia juuri ennen liittymän vaihtoa ja netti oli kolme viikkoa poikki, sitten kun teidän netti kytkeytyi tiistaina 10.9. kävivät Elisan asennusmiehet 9.9. korjaamassa tätä nettiongelmaa.

Yhteys jäi vai hitaaksi.

Asiakasnumero lisätty.
Hei Mutkala65

Käytättekö yhteyttä langattomasti vai verkkokaapelilla? Vilkaisin yhteyttäsi ja liittymäsi näyttäisi ottavan verkosta n. 6Mbit nopeudet modeemille asti. Nopeustestin pitäisi antaa silloin 5mbit nopeuksia verkkokaapelin avulla.
Käytättekö yhteyttä langattomasti vai verkkokaapelilla? Vilkaisin yhteyttäsi ja liittymäsi näyttäisi ottavan verkosta n. 6Mbit nopeudet modeemille asti. Nopeustestin pitäisi antaa silloin 5mbit nopeuksia verkkokaapelin avulla.

Käytämme verkkokaapea ja yhteys ole juuri koskaan yli 3:a. Pääasiassa 1,5-2 tulee läpi, ja käytössä on teidän uusi modeemi, miten se voi ne nopeudet jonnekin hävittää?

Lisäksi yhteys on nyt kokonaan poikki eilisestä asti!?

Aika epäluotettavaa toimintaa, nyt minulta jää tärkeä työjuttu tekemättä tämän vuoksi ja menetän rahaa. Kysyn ihan varmuuden vuoksi, että onko mahdollista irtisanoa koko määräaikainen sopimus, jos katsomme sen pakolliseksi, koska sitä ei näköjään saa teidän puolelta toimitettua koskaan luvatunlaisesti?
Hei Mutkala65,

Olitkin jo tehnyt liittymästäsi vikailmoituksen. Ongelma on nyt selvityksessä ja toivotaan että yhteyden ongelma saadaan kuntoon mahdollisimman pian.

Sopimusasioista suosittelen olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä.
Ei voi mitenkään pitää paikkaansa, että modeemille asti tulee 6 mbit, tai edes 5, kun mittarit näyttää 0,27-1,9 mbit. Miten tällainen on ylipäänsä mahdollista, että myytte 8 mbit ja nopeus on jotain ihan muuta?

Olen erittäin tyytymätön, ei tuolla nopeudella voi lähettää mitään taittoaineistoja kotoa yhtään mihinkään.
Hei Mutkala65,

Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvittää ongelmaa tarkemmin. Vikaa oli aiemmin ollut paikallisen operaattorin kaapeleissa ja näitä oli korjattu. Mikäli yhteyden nopeus on kuitenkin edelleen hidas, niin kannattaa ongelmasta vielä tehdä vikailmoitusta.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa