Elikkäs, kun omien sivujen kautta kun lähettää asiakaspalveluunne viestin, niin ei vastata. Enkä viitti koko iltaa viettää yrittäessä päästä asiakaspalveluunne puhelimitse.
Kysynkin täältä että milloin tänne Helsinkiin (itä-helsinki, vesala) saataisiin 3,6/7,2 megan nopeus käyttöön?
Aikoja sitten kyselin niin vastattiin että ei ole Data Teho Plus nopeutta mahdollista saavuttaa. Kumma kyllä tämä kerrottiin liittymän oston jälkeen, mutta taitaa olla normaalia palvelua soneralta.
Kyselisinkin että millon tänne saataisiin uusi tukiasema(tai jotain) liveittämään ruuhkia(tällä hetkellä ping 700 ja nopeus 0,2).
Olis oikeesti kiva saada netti toimimaan yli puolen megan tasolla. Jos netti toimisi aina vähintään 2 megan tasolla, mulla ei olisi mitään valitettavaa.
Joten, milloin saadaan 3,6/7,2 megan nopeus käyttöön? Ilmeisestihän tämä 7,2 megaa on uusi maksiminopeutenne?
Meillä menee oikeasti rahaa hukkaan liittymän hitauden takia. Ensinnäkin 11,90/kk on aivan liian kallis 0.2 megan netistä. Ja toiseksi en pääse hyödyntämään Nokian Comes With Music palvelua(arvo yli 100€), sillä tällä netillä on tuskallista ladata edes yhtä wma-biisiä, kun kappale voi viedä jopa 12 megatavua. Tällä netillä yhtä kappaletta lataisi varmaankin vartin. Ja toisekseen en pääse hyödyntämään Norton 360:n nettivarmuuskopiointi palvelua, 5 gigaa kuvia ja 1 giga musiikkia siirtäis nettiin varmaankin kuukauden tällä netillä.
Sivu 1 / 1
Matkapuhelinpuolen Vikapalvelu numerossa 0206 90101 pystyy kertomaan sinulle osoitteesi perusteella onko alueelle tulossa matkapuhelinverkon päivitystä ja mahdollisesti myös alustavan ajankohdan päivitykselle.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Matkapuhelinpuolen Vikapalvelu numerossa 0206 90101 pystyy kertomaan sinulle osoitteesi perusteella onko alueelle tulossa matkapuhelinverkon päivitystä ja mahdollisesti myös alustavan ajankohdan päivitykselle.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Ettekö te oikeasti pysty sitä selvittämään?
Valitettavasti ei, paitsi tietenkin soittamalla mobiilin Vikapalveluun ja kysymällä sieltä asiaa. Käyttöpaikka eli osoite olisi siinä vaiheessa hyvä olla tiedossa, kun kyse on tiettyyn paikkaan vaikuttavasta muutoksesta. Ehdotan kuitenkin että tiedustelet asiaa suoraan Vikapalvelusta, niin saat vastauksen ilman välikäsiä.
Tänne palstalle Soneralta vastaavien henkilöiden asiantuntemus on kiinteän verkon tuotteiden puolella ja Laajakaista Langattomassa. Sama pätee käytössämme oleviin järjestelmiin.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Tänne palstalle Soneralta vastaavien henkilöiden asiantuntemus on kiinteän verkon tuotteiden puolella ja Laajakaista Langattomassa. Sama pätee käytössämme oleviin järjestelmiin.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Lähetin omien sivujen kautta viestiä eikä ilmeisesti taaskaan vastata.
Olis joskus kiva tietää että tuleeko tänne sitä parannusta vai ei.
On kyllä surkeaa palvelua.
Olis joskus kiva tietää että tuleeko tänne sitä parannusta vai ei.
On kyllä surkeaa palvelua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.