Laajakaistayhteyteni liitettiin Soneran verkkoon 30.4.14, (tilaukseni tein jo spotifypremium tarjouksen ollessa voimassa). Nyt kuitenkaan tuota luvattua premium ominaisuutta ei minulle saakka kuitenkaan ole koskaan tullut! Missä vika?
Avasin uuden spotify tilin teidän antamaanne sähköpostitiliin, mutta se on kuitenkin pelkkä spotify free.
Asiakasnroa en voi antaa sattuneesta syystä, kun en vielä ole tietenkään laskuakaan saanut. Laajakaistaliittymän nro on kuitenkin 346-731940, jos se se auttaisi teitä infoamaaan mikä TÄSSÄKIN asiassa TAAS MÄTTÄÄ!
Sivu 1 / 1
Hei gyllenhammar
Lähetin sinulle gmail osoitteeseesi tuon Spotifyn aktivointilinkin jolla saat palvelun käyttöösi. Tiedoissamme näkyi kyllä jo käyttäjätunnus joten ehkä olet saanut palvelun jo voimaan. Jos et, niin se onnistuu linkin kautta jonka sinulle juuri lähetin.
Lähetin sinulle gmail osoitteeseesi tuon Spotifyn aktivointilinkin jolla saat palvelun käyttöösi. Tiedoissamme näkyi kyllä jo käyttäjätunnus joten ehkä olet saanut palvelun jo voimaan. Jos et, niin se onnistuu linkin kautta jonka sinulle juuri lähetin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.