Skip to main content

Maailmassa on monta niin ihmeellistä tarina SONERA kaapeliTV

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

OLIPA KERRAN..alkaa aina satu, mutta tässä tapauksessa en haluaisi, että se on tosi.
Taloyhtiömme siirtyi SONERA:n kaapeliverkoon 14.11.2011.
MaksuTV palveluja varten tilasin kaapelikortin jo elokuussa.
Saatuani kortin linkitin siihen kolme (3) HD laitetta ja tilasin myös haluamani maksukanavat. Kaikesta SONERA:lta tuli kirjallinen tilausvahvistus 17.08.2011....SADUN, tässä vaiheessa olin, niin "onnellinen".
Nyt kun siirrytty tämän reaaliaikaan "suurimman ja kauneimman" kaapeliverkkoon mitkään maksukanavat eivät toimi ja HD linkityksistä ei mitään tietoa. Olin tarkoituksella tehnyt kaiken valmiiksi ennen h-hetkeä, että tässä on tulos.
Vikailmoituksen olen jättänyt 14.11.2011 ja useita puhelinkeskusteluja ollut asiakaspalvelun kanssa.
Ei toimi, niin ei toimi.
Sama piittamattomuus asiakkaistaan on tosi asia SONERA:lla katso viestini "radiotaajuudet kaapeliverkko Tampere.
Korostan, että kaikki maksuTV palvelut toimivat entisen palvelutarjoajan TTV/Elisa: kanssa ennen tätä vaihtoa.
Seuraava sotkujen selvittäminen alkaa kun laskuja alkaa tulla, koska kun SONERA EI tee virheitä , niin Laskutuksen TÄYTYY AINAKIN TOIMIA.

Koska en voi muuta satu loppuukoon tähän, että sen pituinen se.

4 kommenttia

  • November 17, 2011
SNOW69 kirjoitti:
OLIPA KERRAN..alkaa aina satu, mutta tässä tapauksessa en haluaisi, että se on tosi.
Taloyhtiömme siirtyi SONERA:n kaapeliverkoon 14.11.2011.
MaksuTV palveluja varten tilasin kaapelikortin jo elokuussa.
Saatuani kortin linkitin siihen kolme (3) HD laitetta ja tilasin myös haluamani maksukanavat. Kaikesta SONERA:lta tuli kirjallinen tilausvahvistus 17.08.2011....SADUN, tässä vaiheessa olin, niin "onnellinen".
Nyt kun siirrytty tämän reaaliaikaan "suurimman ja kauneimman" kaapeliverkkoon mitkään maksukanavat eivät toimi ja HD linkityksistä ei mitään tietoa. Olin tarkoituksella tehnyt kaiken valmiiksi ennen h-hetkeä, että tässä on tulos.
Vikailmoituksen olen jättänyt 14.11.2011 ja useita puhelinkeskusteluja ollut asiakaspalvelun kanssa.
Ei toimi, niin ei toimi.
Sama piittamattomuus asiakkaistaan on tosi asia SONERA:lla katso viestini "radiotaajuudet kaapeliverkko Tampere.
Korostan, että kaikki maksuTV palvelut toimivat entisen palvelutarjoajan TTV/Elisa: kanssa ennen tätä vaihtoa.
Seuraava sotkujen selvittäminen alkaa kun laskuja alkaa tulla, koska kun SONERA EI tee virheitä , niin Laskutuksen TÄYTYY AINAKIN TOIMIA.

Koska en voi muuta satu loppuukoon tähän, että sen pituinen se.


Satu kuitenkin sai onnellisen lopun. Eilisen aikana useita soittoja vikapalveluun ja yhtä monta "ticket" myös..mitään ei tapahtunut. Viimeinen vikapalvelun viesti rivienvälistä luettuna kertoi ainoastaan, että vie "äijä"laitteet huoltoon..jonka jälkeen uutta ticket ei enää tullut.
Kuitenkin eilen n.15.30 HD linkitys avautui, jälkeen soittoni vikapalveluun.....seuraava HD linkitys avautui n. 20.00 ja viimeinen tänä aamuna.17.11.2011
MIKSI kaikki asiakaspalveluun osallistuneet henkilöt ovat epäystävällisiä? Olkoon kysymys HD linkitys tai radiotaajuudet Tampereella, nyt kaikki on ok. Olen kritisoinut voimakkaasti , mutta asiaa. Kysyisinkin, miksi uuden asiakkaan tuleminen SONERA:lle saa ainoastaan herättämään negatiivisia tuntemuksia?

Tässä positiivinen palaute.
SONERA kaapeliverkko on ainakin taloyhtiössämme teknisesti erittäin korkealaatuinen, valokuitu. Lähetyksen kuva paras mahdollinen, ääni erittäin korkealaatuinen, EPG:n päivittyminen nopeaa.Salauksenpurku maksukanavilla nopeaa

  • November 17, 2011
SNOW69 kirjoitti:
[quote="SNOW69":1kj4lut3]OLIPA KERRAN..alkaa aina satu, mutta tässä tapauksessa en haluaisi, että se on tosi.
Taloyhtiömme siirtyi SONERA:n kaapeliverkoon 14.11.2011.
MaksuTV palveluja varten tilasin kaapelikortin jo elokuussa.
Saatuani kortin linkitin siihen kolme (3) HD laitetta ja tilasin myös haluamani maksukanavat. Kaikesta SONERA:lta tuli kirjallinen tilausvahvistus 17.08.2011....SADUN, tässä vaiheessa olin, niin "onnellinen".
Nyt kun siirrytty tämän reaaliaikaan "suurimman ja kauneimman" kaapeliverkkoon mitkään maksukanavat eivät toimi ja HD linkityksistä ei mitään tietoa. Olin tarkoituksella tehnyt kaiken valmiiksi ennen h-hetkeä, että tässä on tulos.
Vikailmoituksen olen jättänyt 14.11.2011 ja useita puhelinkeskusteluja ollut asiakaspalvelun kanssa.
Ei toimi, niin ei toimi.
Sama piittamattomuus asiakkaistaan on tosi asia SONERA:lla katso viestini "radiotaajuudet kaapeliverkko Tampere.
Korostan, että kaikki maksuTV palvelut toimivat entisen palvelutarjoajan TTV/Elisa: kanssa ennen tätä vaihtoa.
Seuraava sotkujen selvittäminen alkaa kun laskuja alkaa tulla, koska kun SONERA EI tee virheitä , niin Laskutuksen TÄYTYY AINAKIN TOIMIA.

Koska en voi muuta satu loppuukoon tähän, että sen pituinen se.


Satu kuitenkin sai onnellisen lopun. Eilisen aikana useita soittoja vikapalveluun ja yhtä monta "ticket" myös..mitään ei tapahtunut. Viimeinen vikapalvelun viesti rivienvälistä luettuna kertoi ainoastaan, että vie "äijä"laitteet huoltoon..jonka jälkeen uutta ticket ei enää tullut.
Kuitenkin eilen n.15.30 HD linkitys avautui, jälkeen soittoni vikapalveluun.....seuraava HD linkitys avautui n. 20.00 ja viimeinen tänä aamuna.17.11.2011
MIKSI kaikki asiakaspalveluun osallistuneet henkilöt ovat epäystävällisiä? Olkoon kysymys HD linkitys tai radiotaajuudet Tampereella, nyt kaikki on ok. Olen kritisoinut voimakkaasti , mutta asiaa. Kysyisinkin, miksi uuden asiakkaan tuleminen SONERA:lle saa ainoastaan herättämään negatiivisia tuntemuksia?

Tässä positiivinen palaute.
SONERA kaapeliverkko on ainakin taloyhtiössämme teknisesti erittäin korkealaatuinen, valokuitu. Lähetyksen kuva paras mahdollinen, ääni erittäin korkealaatuinen, EPG:n päivittyminen nopeaa.Salauksenpurku maksukanavilla nopeaa[/quote:1kj4lut3]

Juuri nyt olen erittäin "onnellinen"...niinkuin "sadussa" kuuluukin olla.
Monissa aiempien puhelinkeskuskustelujen jälkeen tänään vastasi vikapalvelun numeroon Rva Suomalainen...Hän halusi paneutua asiakaslähtöiseen palveluun, mutta Hänellä ei ollut mahdollisuutta vaikuttaa mihinkään toimenkuvauksensa ulkopuolella. Hän kuitenkin kartoitti asiakkaan koko ongelmakentän ja viestitti tietoa edelleen siitä päättäville.
Kaikki HÄNEN toimenpiteensä johtivat siihen, että SONERA on myös mukautuvainen.
Kaikki kriittiset, aiemmat kirjoitukseni täällä palstalla eivät menneet väärään "maaperään". Korostan, että rva Suomalainen ei tiennyt mitään aiemmista postauksistani täällä palstalla.

Finaali: tälle "sadulle" joka on totta. miksi SONERA jolla on ylivertainen kaapeliverkko täällä Tampereella pilaa kaiken asiakaspalvelukyvyllään....kysyn vain?
Vertaan kaikissa edellisissä postauksissani aina entiseen palveluntarjoaani TTV/ELISA, niihin nähden SONERA kaapeliTV valokuitutekniikalla on ylivertainen (tekninen laatu) aiempaan palveluntarjoaani vertaillessa.
Kerroin tänään aiemmin rva Suomalaiselle vikapalvelusta huumorilla: Miten suomalainen mies voisi kiittää häntä hyvästä asiakapalvelukyvystä jos hän sitä haluaa: Minä haluaisin kertoa esim. Hirveän, kauhean paljon kiitos hyvästä asiakaspalvelusta.
Toisen kerran...... satu sai jälleen onnellisen lopun.
Kiitos rva Suomalainen

  • November 23, 2011
Hei!
Mukava kuulla, että asiasi on nyt kunnossa. Olemme välittäneet myös palautteesi Tekniseen Asiakaspalveluumme. Mukavaa talven odotusta.

  • November 28, 2011
Maailmassa on niin monta ihmeellistä tarinaa, tarinat jatkuvat SONERA kaapeliTV.
HusterTV
Olen erilliskanavavalla tilannut kyseisen kanavan alkavaksi 17.11.2011. Tässä kanavassa on ollut erittäin paljon ongelmaa. Tämä kanava kysyy jatkuvasti PIN koodia n. 20-30 sec välein. Pääasiallisesti tämä toimii kuitenkin ok.
Mikäli oheinen vika on "päällä" siihen ei auta mikään.Olen huomannut, että tällä kanavalla on normaalia jos palvelun tilaaja menee tälle kanavalle joka kerta kysytään kanavan PIN koodia.
Olen ehdottanut kanavalle teknistä parannusta, mutta SONERA:a tuntien siihen ei liene mahdollisuutta. Aiemmin ehdottamilla tavoilla kyseinen ongelma olisi poistettavissa.
On totta, että SONERA toimii juuri niin, kuinka nykyiset asetukset sitä edellyttää..
Kysyn ainostaan, miksi SONERA:n palvelutarjonnassa on kyseinen kanava, jos sitä ei ole mahdollisuus katsoa normaalisti...SONERA ylivertaisen holhouksen takia?
SITEERAAN: Lienee sama kun ALKO myy viinaa ja ja omassa massamarkkinoinnissa kertoo Älä juo enempää "kuolet" kuitenkin..Tottako?
Summasummarum...miksi kaikki keskustelu ja parannusehdotukset täytyy käydä täällä "palstalla". esim SONERA:n kaapeliverkko täällä taloyhtiössämme on ylivertainen valokuitutekniikan kautta täällä Tampereella.
Kokonaisuudessaan olen informoinut SONERA:N vikapalvelua erittäin monien vikailmoituksien kautta..Asenne on ollut ok.

TÄNÄÄN viimeisen vikapalveluun jättämäni viestin jälken erittäin epäystävällinen asiakaspalvelija rva Aho, Ahola...tai joku muu soitti minulle ja vaati vahvistamaan ainostaan sen: OLETTE AIEMMASSA VIESTISSÄ KERTONUT, ETTÄ HALUATTE PERUA/LOPETTAA KYSEISEN KANAVAN VASTAANOTON päätyväksi 30.11.2011. Useaan otteeseen kerroin tälle itseään täynnä olevalle naiselle vikapalvelusta katso ensin minun 5 tai 7 vikailmoitusta ennenkuin "jankkaat"...lopetatko juuri nyt palvelun tilauksen tai sitten ei. Kerroin, että en lopeta koska vika-asia kesken.tämän tämä nainen sulki puhelimen Että se siitä jälleen.
Jälkeen tämän soitin vikapalveluun, sieltä vastasi mies,,,jolla tuntui olevan raportti päätteellä valmiina, vaikeasta asiakkaasta.. Asiallisuus kuitenkin jatkui hänen kanssaan. Oheista ongelmaa tutkitaan edelleen.






t