Maanantain tekele?
Hei, puhelimeni Samsung Galaxy S II on ollut todella huono-onninen puhelin. Kahden vuoden ikään ehtineenä se on ollut huollossa kolmella kerralla yhteensä 12 vkoa ja viimeisen kerran tuloksena: Puhelinta on käytetty takuuehtojen vastaisesti, puhelin on kastunut, ei kuulu takuun piiriin. No sinällänsä teksti on hyvin selkeätä ja ymmärrettävää. Mutta kun puhelin ei ole kastunut. Tai siis huollosta saamieni kuvien perusteella asiasta ei ole epäilystäkään, selvää korroosiota havaittavissa näin mallikonkin silmillä. Mutta mistä se on sitten sinne tullut? Huolto ei suostunut antamaan arvailuja. Itsellä on vahva tunne kondensiokosteudesta. Mikä sitten on takuuehtojen vastaista käyttöä? Käyttää puhelin kylmässä ja tuoda se sitten heti sisälle lämpimään ja laittaa lataukseen? Laittaa taskuun ja hikoilla ulkoillessa? Koska tämän lähemmäksi kosteutta ei kyseinen puhelin ole koskaan joutunut. Ja kaikista eniten tässä asiassa harmittaa Sonera-kauppojen henkilökunnan kyky pakoilla tilannetta, haluttomuus selvittää asia. Kuinka monesti kuulinkaan kahden vuoden aikana sanat: " Valitettavasti minulla ei ole valtuuksia....". Ollakseni rehellinen, nuo eivät ole sanoja jotka haluan apua tarvitessani kuulla. Ja kun peräsin henkilöä, joka asialle voisi jotain tehdä... Miten somasti sattuikaan, myymäläpäällikkö ei ole paikalla. Sonera-kauppa on toiminut todella hyvin siihen asti, kun on tullut ongelmia. Sen jälkeen henkilökunta on muuttunut kasvottomiksi olioiksi, jotka eivät saa/tahdo tehdä ratkaisuja. Puhelin maksoi ostaessani sen muistaakseni n. 450€. Olisinko kohtuuton, jos toivoisin sen toimivan moitteetta edes takuuajan? Tai jos sen saisi korjattua takuuaikana? Ilmeisesti olin, koska puhelintani ei korjattu takuuseen. Ei muuten korjattu minunkaan rahoilla........
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.