Yritin asentaa Huawei E3276 modeemin iMaciini ohjeita seuraten.
Ei tullut yhteyttä (suljin kyllä WI-Fin). Vikaohjeista ei edes löytynyt tätä Soneralta saamaani mallia
enkä kaupastakaan saanut vikaohjeissa jossain kysyttyäSIM-numeroakaan (jota tosin ei modeemin asennusohjelma kyllä kysynytkään). Asiakasnumeroakaan ei löydy palvelusopimuksesta, laskukuitista eikä takuutodistuksesta.
Saunalahden laajakaista voimassa vielä viikon. Mitä sitten kun se katkeaa
eikä Sonera yhdisty?
Sivu 1 / 1
Hei HuuhaaHei!
Kokeilepa luoda Sonera Tunnukset Omille Sivuille osoitteessa https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some9055 . Sonera Tunnus luodaan verkkopankkitunnuksilla. Sisäänkirjauksen jälkeen löydät esim. asiakasnumerosi "asiakkuuteni" -kohdasta, sivun oikeasta ylereunasta. Asiakasnumeron voit lisätä sitten tänne käyttäjätietojen profiiliin, jolloin voimme selvittää asiaa enemmän.
Jos sinulla ei ole meiltä vielä voimassaolevia liittymiä eikä tuo tilaamasi liittymäkään ole vielä auki, ei Sonera Tunnuksen luominen silloin onnistu. Siinä tapauksessa tarvitsemme nimi- ja osoitetietosi jotta voidaan katsoa liittymän tilannetta. Ne kannattaa ilmoittaa esim. Facebookin tai Twitterin kautta yksityisviestillä.
Kokeilepa luoda Sonera Tunnukset Omille Sivuille osoitteessa https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some9055 . Sonera Tunnus luodaan verkkopankkitunnuksilla. Sisäänkirjauksen jälkeen löydät esim. asiakasnumerosi "asiakkuuteni" -kohdasta, sivun oikeasta ylereunasta. Asiakasnumeron voit lisätä sitten tänne käyttäjätietojen profiiliin, jolloin voimme selvittää asiaa enemmän.
Jos sinulla ei ole meiltä vielä voimassaolevia liittymiä eikä tuo tilaamasi liittymäkään ole vielä auki, ei Sonera Tunnuksen luominen silloin onnistu. Siinä tapauksessa tarvitsemme nimi- ja osoitetietosi jotta voidaan katsoa liittymän tilannetta. Ne kannattaa ilmoittaa esim. Facebookin tai Twitterin kautta yksityisviestillä.
Eipä tuo mitään ratkaissut.
Ei auttanut Soneran liikkeessäkään käynti, selvisi vain se että Sonera oli unohtanut (?) avata
yhteyden sovittuna päivänä. Mutta silti kotona en yhteyttä saanut. Asiakasneuvonta nosti kädet pystyyn kun kuuli että minulla on Mac 'Meillä ei ole koulutusta Apple-asioissa.'
Että semmoista palvelua.
Palaan Elisalle.
Ei auttanut Soneran liikkeessäkään käynti, selvisi vain se että Sonera oli unohtanut (?) avata
yhteyden sovittuna päivänä. Mutta silti kotona en yhteyttä saanut. Asiakasneuvonta nosti kädet pystyyn kun kuuli että minulla on Mac 'Meillä ei ole koulutusta Apple-asioissa.'
Että semmoista palvelua.
Palaan Elisalle.
Hai HuuhaaHei!
Olisiko sinulla mahdollisuus kokeilla tuota tikkua jossain windows-koneessa, jolloin saamme varmuuden siitä, että tikku ja liittymä toimivat?
Meillä ei tosiaan ole asiakaspalvelun puolella laitteiden käytönopastusta. Suosittelemme laiteasioissa olemaan yhteydessä Helpsoniin (http://www.helpson.fi/).
Olisiko sinulla mahdollisuus kokeilla tuota tikkua jossain windows-koneessa, jolloin saamme varmuuden siitä, että tikku ja liittymä toimivat?
Meillä ei tosiaan ole asiakaspalvelun puolella laitteiden käytönopastusta. Suosittelemme laiteasioissa olemaan yhteydessä Helpsoniin (http://www.helpson.fi/).
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.