Skip to main content

Mac OS X Lion ja ZTE MF636+

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 1 katselukerta

ZTE MF636+ mokkulan liikkuva laajakaista ei toimi Lion-käyttöjärjestelmällä.
Mokkulan ajuri toimii vain 32 bittisessä tilassa ja Lion on 64 bittinen eikä 64bittistä ajuria ole saatavilla.

Mokkulan saa toimimaan 64-bittisenä asentamalla Lioniin MF180:lle tarkoitetun softan. Tällä softalla pelittää myös MF636+.

Softa löytyy http://www.zte.co.nz/downloads/software/MF180_MAC_Install.mpkg.zip