Minulla on ollut Soneran yhteys jo monta vuotta. Muutin tähän osoitteeseen vajaa kaksi vuotta sitten ja tein kahden vuoden sopimuksen jossa hinta oli hyvä. Olen aina ollut tyytyväinen Soneran yhteyksiin ja palveluun, vaikka välillä on saanut vähän jonottaa, niin homma on toiminut. Nyt oli viime yhtiökokouksessa juttua, että tv-palvelut kilpailutetaan ja siinä samassa tulee internet-yhteydet. Ajasta ei ole sen tarkempaa tietoa vielä. Oli puhetta noin 9 kuukaudesta. Hinta sisältyy vastikkeeseen. Soitin myyntipalveluun ja sieltä sanottiin, että ei ole mahdollista tehdä samaan hintaan muuta kuin kahden vuoden sopimuksia tai jatkaa toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella, jolloin hinta määräytyy suoraan listahinnasta ja on huomattavasti korkeampi. Muistaakseni 33 euroa. Nyt 19 euroa kuukaudessa. Mielestäni se on vähän liian korkea hinta suhteutettuna määräaikaiseen sopimukseen.
Nykyisessä tilanteessa ei ole järkeä ottaa 24 kuukauden sopimusta.
Eikö todella ole muuta mahdollisuutta? Onko Sonera niin suuri ja kankea yritys, että yksittäinen pitkäaikainen ja tyytyväinen asiakas voidaan hylätä tuosta vaan eikä tehdä esim. jotain tarjousta?
Määräaaikaisuuden päättyminen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.