Skip to main content

Määräaikainen sopimus

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Minulla on Laajakaistasopimus 10/2M johon kuuluu koti tv. Koti tv ei ole ollut käytössä. Sopimukseni umpeutui viime syksynä. Sitä jatkettiin puhelimessa toistaiseksi entisillä ehdoilla. Siitä ei kuitenkaan tullut tilausvahvistusta mutta laskussani lukee että sopimus on edelleen määräaikainen 1.10 2014 saakka. Sellaista sopimusta en ole tehnyt puhelimessa enkä varsinkaan kirjallisesti. Voinko siis sanoa sen irti milloin vain. Tosin se ei juuri nyt ole mielessäni.

3 kommenttia

  • January 8, 2013
Hei immole12,
Jotain väärinkäsitystä tässä on ollut, nimittäin liittymällä näkyy lokakuulle päivitetty jatkotarjous jossa kampanjaehtona on ollut määräaikaisen sopimuksen uusiminen. Tästä on lähetetty tilausvahvistus pp.inet.fi loppuiseen sähköpostiisi, onhan se sinulla käytössä?
Sinun kannattaa ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopimusasiasta jotta sitä voidaan tutkia vielä tarkemmin. Palvelemme numerossa 020017000 arkisin klo 8-20 ja lauantaisin 8-16.

  • January 8, 2013
En todellakaan ole saanut tilausvahvistusta puhelimessa luvatusta sopimuksesta. Olen soittanut tuohon edellä olevaan numeroon useita kertoja ja puhelinmaksut em. soitoista vastaavat varmaan jo puolen vuoden laajakaistamaksuja. Eikö todellakaan ole mitään mahdollisuuksia päästä keskustelemaan tuosta väitetystä tilausvahvistuksesta?

  • January 9, 2013
Hei immole12!

Tarkoitatko, että olet tämän asian tiimoilta jo soitellut vai aiemmin muista syistä? Jos olet joutunut jonottamaan, voi olla että Asiakaspalvelussamme on sillä hetkellä ollut ruuhkaa. Otathan kuitenkin yhteyttä numeron 0200 17000 kautta, kuten Mia jo ehdottikin, jotta saadaan hoidettua asia kuntoon.