Skip to main content
Hei,

Teiltä tänään soitteli henkilö joka muistutteli määräaikaisen sopimukseni (ADSL 8/1, 29,90€/kk) päättymisestä tammikuussa 2014. Tarjosi jatkoa samaan hintaan kuin nytkin maksan. Kerroin tutkivani asiaa ja pyysin palaamaan asiaan myöhemmin. Nyt kuitenkin ajattelin teiltä täälläkin kysyä asiasta.

Uusille asiakkaille tarjoatte tuntuvasti edullisempaa sopimusta. Uusille asiakkaille joudutte toimittamaan aina uuden modeemilaitteen ja senkin saavat kaupan päälle. Uusilla asiakkailla myöskin liittymän asennus vaatii asentajan käymisen josta teille kustannuksia. Nämä molemmat asiathan jäävät pois jos saatte pidettyä vanhan asiakkaan. Tarjouksenne on normaalin järjen vastainen.

Eikö teillä todella ole olemassa oikeita tarjouksia vanhoille asiakkaille? Nykyisellä "tarjouksellanne" minulle edullisempaa vaihtaa toimittajaa.
Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa