Hei
Huomasin laskustani, että liittymäni sopimus päättyy 2.3.2012.
Kysynkin nyt, mikä on hinta 24 kk tarjouskauden jälkeen? Laskussa lukee, että normaalihinta on 35 euron hujakoilla, mutta kun omien sivujen kautta menin katsomaan paljonko sopimuksen uudistamisen jälkeen hinta on, se ilmoitti hinnaksi reilusti yli 40e.
Millä hinnalla sopimukseni siis jatkuu määräaikaisuuden jälkeen? Eikös sen pidä olla se, joka sopimuksessanikin lukee? Toistaiseksi voimassaolevana ja hintaan 35~e
Entä onko teillä vanhoille asiakkaille mitään uusia määräaikaistarjouksia? Olen kuitenkin opiskelija, joten mitä edullisempi, sen parempi. Aikaisemmin minulle soitettiin ja kysyttiin ennen edellisen sopimuksen loppumista, haluaisinko tarttua tähän nykyiseen pakettiin. Nyt sellaista ei ole kuulunut.
Määräaikainen sopimus päättyy
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.