Skip to main content
Moi,

kahden vuoden määräaikainen sopimukseni päättyy tässä kuussa. Onko minulla mahdollisuutta saada edullisempaa sopimusta? Tällä hetkellä laskua tulee 30,14e/kk.
Hei

Kyllä, eli sopimusta voidaan jatkaa uudella 24kk määräaikaisuudella hintaan 29,90 €/kk. :)
Miltä tuo kuulostaisi?
Okei, kiitos nopeasta vastauksesta. Mitä jos en tee tuota uutta 24kk sopimusta, niin jatkuuko tämä sopimukseni toistaiseksi voimassa olevana ja tuohon 30,14e/kk hintaan kunnes irtisanon sen?
Hei

Kannattaa liittymälle tehdä uusi sopimus, koska normaalihinta on 44,62€/kk.
Sinulle voidaan soitella, jos haluat sopimukselle jatkon tehdä? Täältä voit varata soittoajan: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818
Tuntuu uskomattomalta, että hintanne eivät ole muuttuneet yhtään kahden vuoden aikana. Tuo johtunee siitä, että asuinalueelleni ei ole saatavilla Soneran lisäksi kuin yksi toinen palveluntarjoaja. Olen melko pettynyt, olin ihan siinä uskossa, että saisin jo halvemmalla vastaavanlaisen liittymän teiltä. Pohdin sopimuksen jatkoa.
Hei ehrmann!

Suosittelen, että varaat soittoajan niin voidaan sitten vielä tarkemmin keskustella jatkosopimuksesta. Ja hintaa sekä liittymän sisältöä voisi ehkä hieman vielä viilata.. Mutta varaa tosiaan aika, niin jutellaan lisää. 🙂
Tervehdys

Minulla on ilmeisesti tuo sama sopimus 8 megaa hintaan 30,14. Soittelin tänään uusiakseni sopimuksen.
Tarjous tuli, 29,90 kahden vuoden sopimuksella. Olisin halunnut nostaa nopeutta, mutta Soneralta ei ole osoitteeseeni nopeampaa liittymää saatavissa. KUVITTELIN 20;n vuoden uskollisen ja tyytyväisen
asikkuuteni vuoksi hinnassa olevan tinkimisen varaa. Vaan eipä halunnut Sonera minua enää pitää asiakkaana. Tilasin tänään uuden nopeamman liittymän toiselta toimittajalta.

Voiko irtisanomisen tehdä sähköpostitse, saisi jonkilaisen "dokumentaation" perille menosta.

Kyllä vähän sydämmestä ottaa yhteistyön loppuminen Soneran kanssa.

T. Tahvo
Hei tahvo!

Osoitteesi on tosiaan toisen operaattorin alueella ja ehkä tästä syystä sinne ei ole nopeampaa yhteyttä meidän kautta saatavilla. Tinkiminen ei oikein laajakaistahinnoittelussa toimi vaan hinnat ovat ennalta määritelty. Mutta ymmärrän kyllä harmituksesi. Mikäli haluat irtisanoa kaistan, hoidetaan se aina puhelimitse. Sopiiko että sinulle soitellaan tuohon -885 loppuiseen numeroon ensi viikon aikana niin saadaan hoidettua asia sitä kautta kuntoon?
Hei Merja
Sopimukseni päättyy 26.10. , joten on tässä vielä aikaa. Tilaan myöhemmin soittoajan.
Peruin muuten uuden liittymän tilauksen.
Palataan asiaan myöhemmin.
Kiitos ja "näkemiin" toivottaa tahvo

Vastaa