Skip to main content

Määräaikainen sopimus + reklamaatio.

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Olen kaksi kertaa soittanut asiasta asiakaspalveluunne eikä asia etene minnekkään. Määräaikainen sopimukseni oli loppumassa 29.10.2012. Muutin 1.9.2012 uuteen osoitteeseen, jossa on valmiiksi kämppikseni kanssa jaettu 100/10 soneran kaapeli. Soitin pian muuton jälkeen että EN halua jatkaa määräaikaista sopimustani kun se loppuu, koska en tee sillä mitään. Homman sanottiin olevan ok ja että nettiliittymää ei jatketa.

Huomasin kuitenkin taannoin että sähköpostiin on putkahtanu ajalta 1.11-30.11.2012 lasku edelleen tästä nettiliittymästä, joka piti sovitusta katkaista. Pyysin asiakaspalvelusta että tämä nettiliittymä suljetaan välittömästi ja haluan reklamoida asiasta. Asiakaspalvelija jätti liittymän sulkemisen kesken ja mumisten "yhdisti" minut takaisin alkuvalikkoon.

1 kommentti

  • January 14, 2013
Hei toiju-43

olen pahoillani että asioiminen on ollut hankalaa, etkä ole saanut asiaasi hoidettua. Saamastasi laskusta voi päätellä että ainakin tuolloin marraskuussa liittymä on ollut toiminnassa. Laskutus päättyy kun liittymä irtisanotaan ja irtisanomisaika on kaksi viikkoa.

Pyydän että soitat uudelleen asiakaspalveluumme tai varaat soittoajan osoitteessa http://bit.ly/w7ygoq. Hetki sitten näytti siltä että vapaita aikoja oli loppuviikkoon jonkun verran.