Olen kaksi kertaa soittanut asiasta asiakaspalveluunne eikä asia etene minnekkään. Määräaikainen sopimukseni oli loppumassa 29.10.2012. Muutin 1.9.2012 uuteen osoitteeseen, jossa on valmiiksi kämppikseni kanssa jaettu 100/10 soneran kaapeli. Soitin pian muuton jälkeen että EN halua jatkaa määräaikaista sopimustani kun se loppuu, koska en tee sillä mitään. Homman sanottiin olevan ok ja että nettiliittymää ei jatketa.
Huomasin kuitenkin taannoin että sähköpostiin on putkahtanu ajalta 1.11-30.11.2012 lasku edelleen tästä nettiliittymästä, joka piti sovitusta katkaista. Pyysin asiakaspalvelusta että tämä nettiliittymä suljetaan välittömästi ja haluan reklamoida asiasta. Asiakaspalvelija jätti liittymän sulkemisen kesken ja mumisten "yhdisti" minut takaisin alkuvalikkoon.
Määräaikainen sopimus + reklamaatio.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.