Voisitteko välittää tämän liittymäni irtisanomisilmoituksen oikealle taholle:
Täten ilmoitan, että irtisanon:
Kodin Netti Teho 2 vuotta 12.10.2014 asti voimassa; muuttoilmoitus on jätetty n. 2 viikkoa sitten, jossa jo ilmoitin tämän irtisanomisen (silloin kun tämä vielä toimi sivuillanne); vanha osoite = Opastinsilta 2 B 67 // "Opastinsilta 2 AS 67.3A"
Irtisanominen määräajalla on perusteltu, koska teillä ei ole saatavilla vastaavaa taloyhtiön laajakaistaa (joko ilmainen 10mb tai 8,90€/kk 100mb) uuteen osoitteeseeni, jonka olen tarkistanut sivustoltanne.
Loppuun vielä kysymys: miten ihmeessä omilla Soneran sivuillani en löydä liittymän irtisanomismahdollisuutta, enkä siis pysty irtisanomaan itse tätä? Miten on mahdollista että voitte jättää tämän pois?
T: Hämmästynyt Asiakas
hyytiainen87@hotmail.com
Sivu 1 / 1
Hei AnMiHy87!
Liittymän irtisanomiset hoidetaan aina puhelimitse ja tästä syystä se ei itsepalveluna onnistu. Sinua on yritetty tavoittaa tämän samaisen asian tiimoilta tänään tuossa puoli viiden maissa. Sinulle soitellaan kyllä vielä joko tänään tai huomenna, joten olehan kuulolla jotta saadaan asia hoidettua.
Liittymän irtisanomiset hoidetaan aina puhelimitse ja tästä syystä se ei itsepalveluna onnistu. Sinua on yritetty tavoittaa tämän samaisen asian tiimoilta tänään tuossa puoli viiden maissa. Sinulle soitellaan kyllä vielä joko tänään tai huomenna, joten olehan kuulolla jotta saadaan asia hoidettua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.