hei,
selvittelen asiaa äitini puolesta: vanhempieni nettiliittymä oli isäni nimissä. hänen kuolemansa jälkeen (isäni kuoli noin vuosi sitten) äitini soitti teille ja pyrki irtisanomaan liittymän itselleen turhana. silloin hänelle sanottiin, ettei määräaikaista liittymää voi irtisanoa puolison kuoleman johdosta, vaan häntä neuvottiin siirtämään liittymä omiin nimiinsä. äitini teki näin, vaikka liittymä oli hänelle täysin turha. nyt hänellä on kahden vuoden määräaikainen liittymä, jota hän ei tarvitse eikä käytä.
tiedän, että kuluttajalla on oikeus irtisanoa liittymä tällaisissa tilanteissa. äitini ei vain asiaa ymmärtänyt silloin kun teille ensimmäisen kerran soitti. ohjeistinkin nyt äitiäni olemaan teihin uudestaan yhteydessä. nyt hänelle sanottiin, että liittymän olisi voinut irtisanoa heti kuoleman jälkeen, mutta ei enää nyt, kun uusi liittymä on siirretty hänen nimiin. tämä on tietenkin väärin - ensin hänet huijataan muuttamaan turha liittymä omiin nimiinsä ja sitten estetään irtisanomasta liittymää.
miten toimimme, että saamme irtisanottua tämän turhan ja perusteettomasti äitini nimiin siirretyn liittymän?
määräaikaisen liittymän irtisanominen kuoleman johdosta
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.