Hei
Itselläni on ollut sama Soneran liittymä (kahdessa eri osoitteessa) vuodesta 2002, mitä nyt nopeus hiukan kasvanut.. Se oli ennen aina toistaiseksi/jatkuvasti voimassa oleva sopimus.
Nyt kuitenkin pari vuotta sitten Sonera tarjosi/laittoi sen määräaikaiseksi 2 vuoden sopimukseksi joka loppuisi nyt 13.11-14.
Nyt ei kuitenkaan ole tullut mitään tietoa sopimuksen jatkumisesta tai vastaavaa.
Se asia...
Jostain olin lukevinani (vaan kun en tarkkaan muista mistä), että jos kumpikaan osapuoli ei pura sopimusta 2 viikkoa tai kuukautta aikaisemmin, se jatkuu automaattisesti "Toistaiseksi" voimassa olevana. Siis kuten itselläni ennenkin oli.
Katsoin omilta sivuilta tietojani ja siellä ei enää lukenutkaan että määräaikainen 13.11 asti vaan juuri tuo "Toistaiseksi".
Itselläni nyt ei ole pienintäkään halua tai tarkoitusta lopettaa sopimusta tai tämän liittymän käyttöä, koska se muun ohessa on kaikki nämä vuodet toiminut luotettavasti ilman turhia katkoja.
Eli jatkuuko tuo sopimukseni ihan normaalisti 13.11 jälkeen sitten "Toistaiseksi" voimassa olevana ilman mitään erillisiä toimenpiteitä tai katkoksia?
Itsehän toki toivoisin että näin olisi, muttaeipä tarkistamalla asia ainakaan mitään häviä
Sivu 1 / 1
Heippa Ancient!
Ihan mahtava kuulla, että yhteinen tiemme on sujunut mallikkaasti ja kitkatta.
Ja ihan kuten sinäkin, me myös halutaan jatkaa hyväksi havaittua yhteistyötä! :)
Liittymäsi jatkuu normaalisti, toistaiseksi voimassaolevana, tämän määräajan jälkeen. Eli mitään huolta katkoista tms. ei ole.
Pieni hinnanmuutos astuu tuon 13.11.14 jälkeen, siitä tarkemmin laskullasi, erittelyosassa.
Liittymän kanssa voi jatkaa halutessaan näinkin, tai jos tarjoukset kiinnostaa, niitä mielellään sinulle tarjotaan.
Meihin saa tätä ajatellen yhteyttä erinäisiä reittejä. Soittamalla tietenkin puh. 0200 17000 tai verkossa esim. Soneran Facebookissa tai Omien Sivujen Chatissä Ollaan yhteyksissä!
Ihanaa syksynjatkoa sinne!
Ihan mahtava kuulla, että yhteinen tiemme on sujunut mallikkaasti ja kitkatta.
Ja ihan kuten sinäkin, me myös halutaan jatkaa hyväksi havaittua yhteistyötä! :)
Liittymäsi jatkuu normaalisti, toistaiseksi voimassaolevana, tämän määräajan jälkeen. Eli mitään huolta katkoista tms. ei ole.
Pieni hinnanmuutos astuu tuon 13.11.14 jälkeen, siitä tarkemmin laskullasi, erittelyosassa.
Liittymän kanssa voi jatkaa halutessaan näinkin, tai jos tarjoukset kiinnostaa, niitä mielellään sinulle tarjotaan.
Meihin saa tätä ajatellen yhteyttä erinäisiä reittejä. Soittamalla tietenkin puh. 0200 17000 tai verkossa esim. Soneran Facebookissa tai Omien Sivujen Chatissä Ollaan yhteyksissä!
Ihanaa syksynjatkoa sinne!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.